Jag sörjer för tillfället å det tar sin tid att komma ur krisen...men sen ska jag ha en ny...Sålde du knarrenVad ska du nu börna runt med?

Jag sörjer för tillfället å det tar sin tid att komma ur krisen...men sen ska jag ha en ny...Sålde du knarrenVad ska du nu börna runt med?
Fråga: skriver aldrig tjejjor till killar på sådana sidor ??
Jag vet inte, jag skriver iaf om jag tycker någon är intressant!
Jonathan: Det var ju en fin saluföring!![]()
Jag tycker inte det är kul att få en massa mail från såna som inte intresserar mig ett dugg..De kan komma med en massa ytliga kommentarer så jag![]()
Ja så är det ju naturligtvis..Vad är det som säger att de ska va intresserade bara för att jag är det? Men om han inte ens är det minsta nyfiken och inte kan anstränga sig med att svara så är det inget jag vill ha iallafall...........Tänk om det är så, att de du skickar mail till tycker att de fått ännu ett från någon som inte intresserar dem ett dugg?
Själv skickade jag ca ett mail på var 40:e profil jag läste. Så många spännande och roliga tjejer finns det.
Har i och för sig hört att en del killar skickar typ klipp-och-klistra-mail. Skickar man 1000 st så kanske tre svarar?![]()
Jag vet inte, jag skriver iaf om jag tycker någon är intressant!
Jonathan: Det var ju en fin saluföring!![]()
Tack!Jävligt svårt att framhäva sig själv utan att skryta eller verka mesig. Din var finfin den med!
Jag gillar bilden med hojen, framförallt texten på magkåpan.![]()
Tjena!
Härmed anmäler jag mig till Singeltråden!
]
Har man gjort rätt från början har man bild i profilen och lagt upp en kort beskrivning!Bra där! Du är dessutom den ende av oss alla här som gjort rätt från början, med bild och allt!![]()
Min slutsats: Som kille har man mycket större chanser på krogen. Nätraggandet får ses som en bisyssla med låg utdelning.
Min slutsats: Som kille har man mycket större chanser på krogen. Nätraggandet får ses som en bisyssla med låg utdelning.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |