++=
Man får välja helt enkelt, :borra eller karatefylla!
Karatefylla alla gånger xD :ligga/:borra kan man gott göra på fritiden!
++=
Man får välja helt enkelt, :borra eller karatefylla!
hahahahhaaha Håller med där, fattar inte grejen! Visst, trevligt om någon kan plinga på något instrument och kanske har fin röst. I 30 sek ungefär, sen är det NEXT!
Vafan.. ska du vakna kl 7 så får du ju varna om det INNAN du erbjuder sovplats så att han iaf fick chansen att tacka nej.. lider med killen..
Hade en tjej hemma en gång som också vaknade typ kl 8 en helg och ville "hitta på nåt".. satte henne framför tv:n och sov vidare ett par timmar.
Jaha! Men det ligger ju inte ens i stan Det ligger ju bortåt... på vägen till Simlången var det!
Jaha och nu är du rak i ryggen då *duckar*Haha, jag har nyss hjälpt till med något så konstigt som att gömma en flaggstång!
Gör som jag gjorde.
Hon vakna tidigt och jag var riktigt äckligt bakis.
Kom fram till att hon skulle följa med ut och gå med hunden.
Kom ut genom ytterdörren och sen pekade jag bort mot torget i den lilla byn jag bodde i och sa: Där är en busshållplats sen stängde jag ytterdörren bakom henne och gick in och la mig igen.
Jag ÄR en snäll kille!!! egentligen! ni som säger att ni inte gjort samma sak eller velat gjort samma sak en eller flera gånger ljuger!!!
Jag som då befann mig på landet och således var helt frånkopplad resten av världen vid juletid, jag undrar hur det egentligen kom sig att sporthojarna hamnade på buke och hästtjejerna på sporthoj? Känner att det saknas en stor bit i det pusslet. Är allt Swish förtjänst?
Har gjort liknande sak några gånger fast har frågat om dom vill följa med och handla(bor rätt nära affären), väl där så visar jag dom vart busshållsplatsen ligger och sen går in och handlar...själv >_< Fast har ju gjort det av andra skäl än att vara trött såklart.....mera att man vaknar upp, vänder på sig och ser något man inte vill ska vara kvar på morgonen (Jag ÄR en snäll kille!!! egentligen! ni som säger att ni inte gjort samma sak eller velat gjort samma sak en eller flera gånger ljuger!!!)
ja DEN har hänt x gånger däremot!
Sporthojarna (Ricken, enrosabil och Cirkus) skuttade in på Buke och försökte ragga brudar hit från singeltråden. Sen upptäckte de att den låg på ÄU och Cirkus startade en Singeltråd på Senior... Vilket du antagligen kan räkna ut resultatet av själv. Meeen eftersom några av oss har lite mer humor än de (flesta) som hänger på Senior så var inte vi lika bittra och Evvan hoppade över hit, sen följde jag efter för jag inte hade nåt bättre för mig den dagen ändå, sen kom Plåtis och sen lurade jag hit dig.
Jag har tagit hem någon en enda gång för många år sen, jag vänta inte ens till morgonen utan slängde ut personen mitt i natten.
Jag har tagit hem någon en enda gång för många år sen, jag vänta inte ens till morgonen utan slängde ut personen mitt i natten.
Åja blir det så man dyker upp så kanske man kan klämma in sig på hörnet på Singelbordet .... har inte riktigt koll på livet den 26'e , men går planen i lås så blir det lite mässa på eftermiddan (med en eller ett par stänkare i baren där) för att sedan fumla sig iväg till allstars ... äta kan jag göra hemma
Känner iofs inte en käft men det kanske det blir ändring på
+1!
Fan vad smart du är!
Han skulle försöka fixa så att han jobbade då fast han har flyttat till Solna. I värsta fall så har jag en sovplats hos honom utan problem men då ska man fortfarande ta sig upp tidigt och försöka ta sig tillbaka till Uppsala.....hmmm.....tror fan det lutar åt att jag bara går på mässan och skiter i festen =/ Fast flera veckor kvar, man hinner säkert ändra sig
Inte för personen som fick gå med mig hem.
Om du kollar facebook evenemanget så finns det en bra deal på övernattning. Billigt som satan.
Fast kan ju bo gratis hos kompisen, är dagen efter och resan tillbaka tidigt på morgonen jag är mindre sugen på
Fast kan ju bo gratis hos kompisen, är dagen efter och resan tillbaka tidigt på morgonen jag är mindre sugen på
Då är hotellet (i samma hus) för 200:- och ca 400m från centralen bättre tycker jag.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|