BlöjRäsern
Gränsfall
Jour 26e
Jour 26e
Älskar att du tar med det hit!
Gjorde nyss den tragiska upptäckten att min whisky är slut.. Skickar du en hutt på posten?
Nooo! Om hennes är slut så kan jag skicka min sista lilla slatt... Är snart också utan
Tack fina! Jag håller på att duka under här!
äh skärp dig, e du man el mus!?? sova o må bra kan du göra när du e gammal.
Så kan vi icke ha det! Är ledsen på att det är så rackarns dyrt, jag måste ju också uppdatera förrådet. Hur ska vi överleva tills löning?
Ja, det är tragiskt! Det är synd du bor så långt bort. Jag köper ju på mig ett bra lager när jag är i Tyskland. Du och kissen får flytta ner hit!
Helt klart mus =/ Även om man inte är så jättegammal än så har supandet man höll på med mellan 19-22 års ålder satt sina spår >_< numer är man ju inte människa på 2-3 dar om man varit tillräckligt på lyktan en kväll
Om du ska till Tyskland snart får du gärna komma förbi Åhus med lite gotte om två veckor
Om ni hade riktig vinter där nere så hade jag flyttat! Älskar skånska sommarn, hatar skånska "vintern".
Helt klart mus =/ Även om man inte är så jättegammal än så har supandet man höll på med mellan 19-22 års ålder satt sina spår >_< numer är man ju inte människa på 2-3 dar om man varit tillräckligt på lyktan en kväll
... och inte krävs det mycket för att man ska bli påverkad nu för tiden, heller.
mvh, Tant
Så kan vi icke ha det! Är ledsen på att det är så rackarns dyrt, jag måste ju också uppdatera förrådet. Hur ska vi överleva tills löning?
Måste du supa dig asfull då? Försök och ta det lugnt så ordnar det sig. O som Carnivore skrev är där boplats på krypavstånd. Kom igen nu!
... och inte krävs det mycket för att man ska bli påverkad nu för tiden, heller.
mvh, Tant
Inte inom två veckor, tror jag inte.
Ja, vintern är skit.. =/
Verkligen inte. Och jag hade fan bättre ölsinne när jag va 20 än vad jag har nu >_<
Tjeft! Du kan inte va gammal. *morr*
Typiskt! Min favoritwhisky var dock inte så mycket billigare i tyskland senast, vilket var ganska onödigt tycker jag.
Har dock släkt i Malmö så kanske får erlägga ett besök där om du beger dig till utlandet.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|