Kom upp hit. Du får hänga med mej och Maestro på rockbar. Maestro bjuder..tror jag
Du är ju ändå inte liggable har du ju sagt. Är det sandlåderegeln som gäller? *Bara för att jag inte vill leka med leksaken så ska ingen annan jävel heller göra det*
Profilen kan vemsomhelst som är lite nyfiken klicka på direkt. Smart va?!
Ni som skriver att folk är idioter och elaka och allt vad det är (har blivit några sådana epitet nu senaste sidorna), hur många känner ni som faktiskt har en rent elak agenda?
Läs allra första inlägget i tråden
Tant blir bara vettigare!
MASSA TEXT
När du ändå tar beställningar:
Två ben
Två armar
Två bröst
Vagina (i original, inga eftermarknads delar tack)
Huvud (meriterande, inte ett krav)
Rök- och snusfri
Eller vid närmare eftertanke så räcker det med om hen är rök- och snusfri
Verkligen inte. Men jag gillar den råa jargongen som killarna här har, och det är inte speciellt många tjejer som har samma råa jargong.
Finns ju en anledning till att man hänger på sporthoj.com och inte familjeliv/bukefalos.
Ricken & Peter: Nej, inte för att :ligga/:borra/irra/ whateva ni nu än säger.
Kom upp hit. Du får hänga med mej och Maestro på rockbar. Maestro bjuder..tror jag
Verkligen inte. Men jag gillar den råa jargongen som killarna här har, och det är inte speciellt många tjejer som har samma råa jargong.
Eller vid närmare eftertanke så räcker det med om hen är rök- och snusfri
Yeah right! §
Hästtjejer är ju tuuusen gånger värre ju
Jo... det är nog dags... detta har blivit bitterhets- och långa-som-man-inte-orkar-läsa-meddelande-tråden... ja måste nog kila vidare... *du får övertala mig att stanna om du vill*
:
För lite ligga är de tydligen...dags och kolla i tjejgänget om dom ska börja terrorisera denna tråden...
Ricken, två tjejer skulle du ha va...för en duger väl inte
Finns ju en anledning till att man hänger på sporthoj.com och inte familjeliv/bukefalos.
Som jag skrev tidigare så har jag oxå råkat ut för det våldsamma förhållandet.
Sen hade jag den som sökte uppmärksamhet av allt och alla och efter det den som inte klarade sig en sekund utan att få ett sms, samtal eller livstecken. Minns framförallt en tjejfest jag var på o var tvungen att ladda telefonen. En halvtimme senare hade jag på ett ungefär 30 sms på mobilen. Eller hysterin när jag åkte till Coop o handlade med tjejkompisen o inte kunde sms:a samtidigt dom jag bar korgen med mat.
Allt detta måste man dock släppa innan man ger sig in i något nytt för annars kommer det aldrig funka. Man ska aldrig låta någon annan lida för hur ens ex behandlat en.
Just my 50 cents. ;P
Hästtjejer är ju tuuusen gånger värre ju
Jente där?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|