Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hej!

Nu är jag tillbaka från en trevlig middag. Någon som vill berätta vad som hänt sen senast? Kortfattat. Orkar inte läsa alla inlägg. Enda som jag la märke till var att Katten ville lämna tråden, undrar vaffå? :va

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hej!

Nu är jag tillbaka från en trevlig middag. Någon som vill berätta vad som hänt sen senast? Kortfattat. Orkar inte läsa alla inlägg. Enda som jag la märke till var att Katten ville lämna tråden, undrar vaffå? :va

För att tråden bombarderas med clownbilder. Och så måste 10 pers citera varje inlägg innehållandes en clownbild också. Det är inte roligt! :4skrika

:gråta

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Där har du i alla fall tider man kan förhålla sig till... med en flygvärdinna vet du inte ens om hon kommer hem vissa veckor. :död

Själv satte jag ned foten och sa att hon får leta annat jobb och då dök det upp ett kanonjobb (befordran) vilket betyder 9-16 på Arlanda mån-tors. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
För att tråden bombarderas med clownbilder. Och så måste 10 pers citera varje inlägg innehållandes en clownbild också. Det är inte roligt! :4skrika

:gråta

Jaha, trodde det var något allvarligt. :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Fan, nu har min chipspåse tagit slut... 2/3 igår och sista 1/3 idag... nu finns bara popcorn och pepparchips kvar... fan fan.
Eller just det, finns en skål med lösgodis också. :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Fan, nu har min chipspåse tagit slut... 2/3 igår och sista 1/3 idag... nu finns bara popcorn och pepparchips kvar... fan fan.

Jag kom på den dumma idén att köpa chips igår efter ditt inlägg. Nu ligger påsen o ligger. Du kan få den om du vill, har ätit typ 2% av innehållet. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Ordna en dipsås (Dippa på skånska, men mina erfarenheter säger mg att 08:eek:r inte förstår det ordet) så ska du se att chipsen slinker ner!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Jäkligt synd om dig. Både mina chips och mitt godis är slut. Jag hade tänkt köpa chips förut när jag var ut för att hämta paket. Men jag hade inte räknat med att ena paketet skulle vara en enorm kartong som man inte kan bära på nåt vettigt sätt, så det blev inget med det. :(

Men, kan ju tipsa alla som vill ha uppmärksamhet att gå ut på stan med ett enormt paket under armen, det är tydligen JÄTTESPÄNNANDE!

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Var det inte du som sa att man inte alls förändras i ett förhållande? :glömdet

Jag sa att min man inte hade förändrats...

Man ska inte räkna med att folk förändrats, en del gör det en del gör det inte. Gissa vilken del jag tillhör?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!