Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Aha, du menar så... Så vad är din plan, säg åt henne att dra med mig ner i källaren varpå hon kan "fiska" mig? Är hon så snygg att jag faller för det då? För ser hon ut som plåthinkens exempel kommer jag springa snabbare och längre ifrån henne än ifrån dig... :näsblod :D

Du ska va i min källare. Det är redan avgjort.
:)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jaha, det är något allvarligt fel på mig, somnade inte förrän efter kl 2 någon gång bara för jag grubblade. Vaknade halv åtta. Någon som har ett botemedel mot en inbyggd väckarklocka? :rolleyes:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jaha, det är något allvarligt fel på mig, somnade inte förrän efter kl 2 någon gång bara för jag grubblade. Vaknade halv åtta. Någon som har ett botemedel mot en inbyggd väckarklocka? :rolleyes:

Jag vet inte om jag kan lära dig men du kanske kan lära mig? Hade vart hur skönt som helst att vakna utan dessa väckarklockor! :smasha

Men vädret är bra:)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag somnade före 20 igår, vaknade i soffan strax efter 3, la mig i sängen och vaknade 7:30 när klockan ringde.

Hur var eran helg?

zeza6ure.jpg

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Var glad för det.. Jag vaknade ofrivillig 09 och känner mig asseg..

Springa och stresshoppa lite kablar och grejer nu så jag får ihop TV/Stereo/nätverk/PS3/Skrivare etc.. Sen plygg i eftermiddag. Yaay

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Var glad för det.. Jag vaknade ofrivillig 09 och känner mig asseg..

Springa och stresshoppa lite kablar och grejer nu så jag får ihop TV/Stereo/nätverk/PS3/Skrivare etc.. Sen plygg i eftermiddag. Yaay

Det är skönt att vakna samma tid varje dag men det känns lite väl otacksamt att inte kunna sova en timme till när man inte kunde somna i tid :rolleyes: Men nu är jag igång iallafall. Trött men tänker överleva dagen :yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Gud vad jag är uttråkad och rastlös. Föreläsningen börjar inte förrän 13,15. Vad tusan ska jag göra ända till dess? :va

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA