SLUTDISKUTERAT!
Finns det inga Apple Fanboys här? Jag får ju inga påhopp av mitt uttalande. Men ni behöver inte reta upp er, jag känner många extremt tekniskt kompetenta människor som gillar Apple så jag var inte så allvarlig.
Förövrigt tycker jag att singeltråden har hamnat snett nu så för att få den på rätt köl igen tänkte jag fråga om det blev mycket :ligga för någon i helgen?
Härligt med någon som uppskattar äkta skönhet
Spammar med lite mer porr :
Jaha, och bilen går bra?
Har inte ens sett filmen, men det där är ju en 1000cc, det är som sagt stor skillnad på 1000cc och 600cc.
Behöver inte överdriva nu. Jag älskar amerikanska muskelbilar, mer bestämt Mustang i alla dess former och årtal. Men din merca var fin. Hade du bott i Malmö hade jag dock inte tyckt den var så fin.
Hah, en gaypridespindelJepp, nuppa är bra. Hänga i trådar kan spindeln göra!
View attachment 380891
Nej, för det är fult att ljugaEdit: Därmed inte sagt att det inte är något allvarligt fel på mig.
Beror ju på hur långt du ska ha det. Jag kör maskin, 10-15mm på sidorna och något längre uppe på och i nacken. Brukar se helt ok ut, iallafall med tanke på utgångsmaterialetAldrig, jag tar frisör för de ska bli jämt. De klarar jag icke själv
Jaaadu, fittan för folk.
Viper gts
vikt: 1.4 ton
effekt: 450 hk
Bmw M5
Vikt: 1.9 ton
effekt: 506 hk
behöver jag säga mer?
Njae, 90 och de tidiga 00 är något jag aldrig skulle gödsla mina pengar på.Hade ju hellre ägt en 90-talare än ingen alls.
Min framtida man hade inte behövt tjata för att skaffa en sån här, -67a.
View attachment 380895
Hade ju hellre ägt en 90-talare än ingen alls.
View attachment 380895
Hade ju hellre ägt en 90-talare än ingen alls.
View attachment 380895
JAg körde över en död grävling med min cadillac för en stund sen. Hade bmw gjort de hade den hamnat på järnvägsrälsen och blivit överkörd. Cadillac är rena muskelbilar Inte en skråma.
Jag önskar förresten utrotning av grävlingar då de inte gör stor nytta. Förutom och förstöra bilar. Jag döda en grävling för några år sen med min gamla sketna volvo v40, de kostade volvo 25000 och mig 0 kr.
JAg körde över en död grävling med min cadillac för en stund sen. Hade bmw gjort de hade den hamnat på järnvägsrälsen och blivit överkörd. Cadillac är rena muskelbilar Inte en skråma.
Jag önskar förresten utrotning av grävlingar då de inte gör stor nytta. Förutom och förstöra bilar. Jag döda en grävling för några år sen med min gamla sketna volvo v40, de kostade volvo 25000 och mig 0 kr.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|