Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Finns det inga Apple Fanboys här? Jag får ju inga påhopp av mitt uttalande. :) Men ni behöver inte reta upp er, jag känner många extremt tekniskt kompetenta människor som gillar Apple så jag var inte så allvarlig.

Förövrigt tycker jag att singeltråden har hamnat snett nu så för att få den på rätt köl igen tänkte jag fråga om det blev mycket :ligga för någon i helgen? :)

Måste den verkligen handla bara om ligga? Det är så överskattat, det där.

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93

Härligt med någon som uppskattar äkta skönhet :D

Spammar med lite mer porr :
2.jpg

4.jpg

5.jpg

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jaha, och bilen går bra? :rolleyes:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Behöver inte överdriva nu. :D Jag älskar amerikanska muskelbilar, mer bestämt Mustang i alla dess former och årtal. :) Men din merca var fin. Hade du bott i Malmö hade jag dock inte tyckt den var så fin. :tungan

Härligt med någon som uppskattar äkta skönhet :D

Spammar med lite mer porr :
2.jpg

4.jpg

5.jpg

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Har inte ens sett filmen, men det där är ju en 1000cc, det är som sagt stor skillnad på 1000cc och 600cc.

spelar ingen roll... en m5a drar inte en 600cc sporthoj... om du inte har en låååååååååååång sträcka.

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Behöver inte överdriva nu. :D Jag älskar amerikanska muskelbilar, mer bestämt Mustang i alla dess former och årtal. :) Men din merca var fin. Hade du bott i Malmö hade jag dock inte tyckt den var så fin. :tungan

Även de hemska 90-tals mustangerna?! De som ser ut som förvuxna Sierras?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Viper gts
vikt: 1.4 ton
effekt: 450 hk

Bmw M5
Vikt: 1.9 ton
effekt: 506 hk

behöver jag säga mer?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jepp, nuppa är bra. Hänga i trådar kan spindeln göra! :D
View attachment 380891
Hah, en gaypridespindel:D
Edit: Därmed inte sagt att det inte är något allvarligt fel på mig. :tummenupp
Nej, för det är fult att ljuga :D
Aldrig, jag tar frisör för de ska bli jämt. De klarar jag icke själv
Beror ju på hur långt du ska ha det. Jag kör maskin, 10-15mm på sidorna och något längre uppe på och i nacken. Brukar se helt ok ut, iallafall med tanke på utgångsmaterialet:D
Jaaadu, fittan för folk. :mad:

Det fenomenet har jag inte märkt något av... Är det ungefär som pärlor för svin? :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Även de hemska 90-tals mustangerna?! De som ser ut som förvuxna Sierras?

Hade ju hellre ägt en 90-talare än ingen alls.

Min framtida man hade inte behövt tjata för att skaffa en sån här, -67a.
tumblr_lybhfzQ2FZ1qic217o1_500.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Viper gts
vikt: 1.4 ton
effekt: 450 hk

Bmw M5
Vikt: 1.9 ton
effekt: 506 hk

behöver jag säga mer?

Förutom att du är en M5-modell back, så var det rätt.

Du går ju i försvarsställning dessutom. Jag skiter fullständigt i din Honda. Jag har också en 600, och det är inget superdrag i en sådan, så är det bara. Jag gillar också hojar mer än bilar dessutom, men en M5 var jävligt ball och köra, och du hade nog inte heller suttit och varit uttråkad om du fått köra den.

tkdrille

Guest
JAg körde över en död grävling med min cadillac för en stund sen. Hade bmw gjort de hade den hamnat på järnvägsrälsen och blivit överkörd. Cadillac är rena muskelbilar :D Inte en skråma.

Jag önskar förresten utrotning av grävlingar då de inte gör stor nytta. Förutom och förstöra bilar. Jag döda en grävling för några år sen med min gamla sketna volvo v40, de kostade volvo 25000 och mig 0 kr.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
JAg körde över en död grävling med min cadillac för en stund sen. Hade bmw gjort de hade den hamnat på järnvägsrälsen och blivit överkörd. Cadillac är rena muskelbilar :D Inte en skråma.

Jag önskar förresten utrotning av grävlingar då de inte gör stor nytta. Förutom och förstöra bilar. Jag döda en grävling för några år sen med min gamla sketna volvo v40, de kostade volvo 25000 och mig 0 kr.

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl
Skrattar så jag gråter!

EDIT: blir ny signatur på det där!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Fast jag körde över en i höstas med min lilla Beemer, och det gick alldeles utmärkt. ;)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA