Jag har så mycket träningsvärk i rumpa och lår att det är svårt att sätta sig på toa. Men fakk va ja kommer ha fast rumpaaahhhh sen.
Bara så ni vet.
Tror vi behöver bildbevis på den sen
Jag har så mycket träningsvärk i rumpa och lår att det är svårt att sätta sig på toa. Men fakk va ja kommer ha fast rumpaaahhhh sen.
Bara så ni vet.
alltså , räknar ni hestcheyer "islandshestcheyer" som riktiga hestcheyer ... eller e dom lite mesigare typ som vi ser lite ner på glidarfolk med fransar ?
Bara så ni vet.
Men hon åkte ju inte med rätt grabb, för då skulle hon inte vara kvar i singeltråden...
Islänning är fruktansvärt mycket häst med enorm power. Det kräver a great deal att klara av det. Hatten av
Toakringlan
Mhm, det var en enorm lättnad..
Bara pricka in övernattningar hos lämpliga offer he, he..
Jag jobbar den helgen men ska se om jag kan ordna en husrannsakan eller nåt
Haha, Som tur är de tomt i pm så ingen annan här verkar vara homo.
Inte jag, då jag är Ateist
HAha, plötsligt står de 4 tullbilar och 2 polisbilar utanför och kommer in med sin stora utrustning och rövar hela sällskapet. Men jag vet dock om att vi ha en liten pojke här då som hade älskat det . Så skicka de
Mehehe
Jo tack, jag vet.. Vänner till mig har af Svea hästar men jag har fan inte vågat ge mig på någon av deras hingstar.. Bara den eldigaste valacken ha, ha!!Man kan väl vara kvar här ändå, för att det är roligt?
Ja, framför allt de jäklarna jag har i stallet, det är inga man ger sig ut och glider på direkt, vill jag lova!
Ja men de är tur att FI inte får nått bidrag om jag fått rätt för mig. De är jättelöjliga.Vänstern och FI är ju de 2 största problemen med det här landet.
Inget, absolut inget. Men idag är ALLT rasism när man lyssnar på samhällsdebatten.
Släpp blöjräserns strut och häng med lite nu va
Sedan när var strut strut?
Men NEJ! De enda som ser rasism i allt är främlingsfientliga SD-anhängare i princip och de lyckas på nåt vänster vrida på allt och ta saker ur sitt sammanhang så folk som saknar logik och tappat förmågan att vara källkritiska hakar på direkt. Så helt plötsligt är "allt" rasistiskt, även sånt som ingen nånsin sett som rasistiskt från första början...
Men hon åkte ju inte med rätt grabb, för då skulle hon inte vara kvar i singeltråden...
Bara så ni vet.
Nä just d, tjejer går inte på toa....
HAha, plötsligt står de 4 tullbilar och 2 polisbilar utanför och kommer in med sin stora utrustning och rövar hela sällskapet. Men jag vet dock om att vi ha en liten pojke här då som hade älskat det . Så skicka de
Det hade varit awesome
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |