Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
alltså , räknar ni hestcheyer "islandshestcheyer" som riktiga hestcheyer ... eller e dom lite mesigare typ som vi ser lite ner på glidarfolk med fransar ? :va

Islänning är fruktansvärt mycket häst med enorm power. Det kräver a great deal att klara av det. Hatten av :yoparty

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tror vi behöver bildbevis på den sen :tummenupp :drool

Jag laddar inför Dubai-resan som jag åker på om 24 dagar, så jag tränar som en dåre nu. :hihi Kanske poppar upp en bild om jag är nöjd med resultatet, annars får det bli senare i sommar. :tummenupp

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag har så mycket träningsvärk i rumpa och lår att det är svårt att sätta sig på toa. :huvet Men fakk va ja kommer ha fast rumpaaahhhh sen. :hihi

Bara så ni vet. :)

Va ska du på toa att göra?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Men hon åkte ju inte med rätt grabb, för då skulle hon inte vara kvar i singeltråden... :huvet

Man kan väl vara kvar här ändå, för att det är roligt? ;)

Islänning är fruktansvärt mycket häst med enorm power. Det kräver a great deal att klara av det. Hatten av :yoparty

Ja, framför allt de jäklarna jag har i stallet, det är inga man ger sig ut och glider på direkt, vill jag lova! :crash

tkdrille

Guest
Jag jobbar den helgen men ska se om jag kan ordna en husrannsakan eller nåt :brynad

HAha, plötsligt står de 4 tullbilar och 2 polisbilar utanför och kommer in med sin stora utrustning och rövar hela sällskapet. Men jag vet dock om att vi ha en liten pojke här då som hade älskat det . Så skicka de :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
HAha, plötsligt står de 4 tullbilar och 2 polisbilar utanför och kommer in med sin stora utrustning och rövar hela sällskapet. Men jag vet dock om att vi ha en liten pojke här då som hade älskat det . Så skicka de :D

Hallå, du glömde en tös som också hade älskat att se män i uniformer :brynad :drool

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Man kan väl vara kvar här ändå, för att det är roligt? ;)

Ja, framför allt de jäklarna jag har i stallet, det är inga man ger sig ut och glider på direkt, vill jag lova! :crash
Jo tack, jag vet.. Vänner till mig har af Svea hästar men jag har fan inte vågat ge mig på någon av deras hingstar.. Bara den eldigaste valacken ha, ha!!

tkdrille

Guest
Vänstern och FI är ju de 2 största problemen med det här landet. :gnissla
Ja men de är tur att FI inte får nått bidrag om jag fått rätt för mig. De är jättelöjliga.

För vem vill inte ha nån korv mellan bröna?

Korv.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Inget, absolut inget. Men idag är ALLT rasism när man lyssnar på samhällsdebatten.
Släpp blöjräserns strut och häng med lite nu va :tungan

Jo det är lite svårt att tänka när den är inom räckhåll. ;)

Sedan när var strut strut? :va

Strut, en sån man slickar på. :mattias

Men NEJ! De enda som ser rasism i allt är främlingsfientliga SD-anhängare i princip och de lyckas på nåt vänster vrida på allt och ta saker ur sitt sammanhang så folk som saknar logik och tappat förmågan att vara källkritiska hakar på direkt. Så helt plötsligt är "allt" rasistiskt, även sånt som ingen nånsin sett som rasistiskt från första början...

:va

Men hon åkte ju inte med rätt grabb, för då skulle hon inte vara kvar i singeltråden... :huvet

Så du är gift med fel man? :va

Jag har så mycket träningsvärk i rumpa och lår att det är svårt att sätta sig på toa. :huvet Men fakk va ja kommer ha fast rumpaaahhhh sen. :hihi

Bara så ni vet. :)

Did u fakk alot? :D

Nä just d, tjejer går inte på toa....

Jag går inte på toa, jag sitter mest ner och skiter. :D

Stora rövar? :va

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...