Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Du är ju som en tjej så blev du ledsen när du hörde att det faktiskt finns smarta tjejer oxå? *spänner mucklerna*

För att man är smart nog att inse att man behöver fixas? :näsblod

Du är ofixbar, man får helt enkelt bara inse att du är som du är o skratta åt det och njuta av föreställningen istället. :krama

Självförtroende kan det finnas gott om på utsidan utan att det egentligen finns på insidan. Min personliga erfarenhet är snarare att de med bra självförtroende på riktigt inte har något behov av att visa det utan brukar vara väldigt ödmjuka och förstående personer.

Dock kan såna val av partners mycket väl vara ett självskadebeteende. Det är inte alla som skär sig eller sväljer tabletter, det finns bra många sätt att skada sig själv psykiskt på, mer eller mindre medvetet.

I många fall kan personen i fråga dölja sitt verkliga jag och långsamt bryta ner ens självförtroende och självkänsla utan att man ens märker det. Jag va i ett sånt förhållande och när det väl var för sent accepterade jag till och med att han smocka till mig då o då. Det hade liksom blivit normalt att bli behandlad som skit, plus att han sett till att alla vänner försvunnit och att familjen höll sig undan. Är man helt ensam så är till och med negativ uppmärksamhet bra uppmärksamhet.
Jag är glad att jag tog mig ur det levande.

Nu mår jag bra i mig själv och med mig själv o det har gjort mig till en helt annan människa. Jag avskyr inte längre ensamheten utan njuter av den lika mycket som jag njuter av sällskapet när jag har det. Letar inte längre fel hos mig själv och försöker att inte leta efter dom hos andra.
Misslyckas med det senare ibland men då undviker jag hellre de personerna istället för att ödsla tid o energi på att reta mig på dom. :D
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Väldigt mkt snack om Obama nu i dagarna... Bara jag som direkt börjar tänka på singeltrådens gamla titel-melodi när jag hör just "obama" ?
 

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Ort
I skogen på landet
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Jag tycker det är bra att de spärrar av halva stan nu några dagar, det kommer ju "stort besök" dvs jag ska ju dit på middag och det är stort.

Länge leve friheten.. :rock
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sade jag det? :va

Har hon det, eller är det bara fasaden hon håller utåt?
Fasad som sagt, men just att hon kan välja å vraka vet hon..

Har obama blivit tjock eftersom det är ett stort besök, är de inte dags att vi bräddar vägarna om man måste stänga av halva stan för att en stor person kommer hit?
Eller hade viktigt/känsligt/utsatt/ STATSbesök varit smartare att skriva...
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top