Tjerringen
Har klampat in igen
Att jag kan ja.
Du e DUM!
Att jag kan ja.
Tror det är fler som behöver ett rum. Eller två kanske, för fridens skull...
Du e DUM!
Tror det är fler som behöver ett rum. Eller två kanske, för fridens skull...
Jag vill ha ett madrasserat rum......om man får ha önskemål alltså.
Det kan du få. En mysig kramtröja och roliga, rosa piller som gör att man ser enhörningar kan nog också ordnas.
Ja precis...Är det något slags förkortning eller?
Jag vill ha ett madrasserat rum......om man får ha önskemål alltså.
Det kan du få. En mysig kramtröja och roliga, rosa piller som gör att man ser enhörningar kan nog också ordnas.
Då vill ja ha ett UTAN!
Jag vill se apor...
Jo men alternativet är ju att dela rum med dig... det skulle också bli obekvämt...Blir inte det väldigt obekvämt?
Ja tack!Såna piller har jag inte. Sånt kan ju dock ordnas med hjälp av flygbiljetter.
Såna piller har jag inte. Sånt kan ju dock ordnas med hjälp av flygbiljetter.
Jo men alternativet är ju att dela rum med dig... det skulle också bli obekvämt...
Är det inte risk att man får hälsa på Slöis på jobbet om man importerar konstiga piller?
Nejdå, inte om man importerar lagliga piller.
Jag åt just piller jag ser rumpor av
Seriöst ja har en återkommande dröm om en riktigt fin rumpa i ett par rosa hotpants drömmen kan ta lite olika vändningar men jag har aldrig sett ansiktet, har fått den drömmen nästan varje gång jag somnar med feber, extrem utmatning eller morfinbaserade verktableter. Börjar nästan tro att det är den sanna kärleken jag drömmer om!
Nu har jag kört cross i fem timmar med förkylning i kroppen och käkat citadon mot axeln jag landa på, så trött "hög" och lätt feber kanske får ett anikte i natt ^^
Jag åt just piller jag ser rumpor av
Seriöst ja har en återkommande dröm om en riktigt fin rumpa i ett par rosa hotpants drömmen kan ta lite olika vändningar men jag har aldrig sett ansiktet, har fått den drömmen nästan varje gång jag somnar med feber, extrem utmatning eller morfinbaserade verktableter. Börjar nästan tro att det är den sanna kärleken jag drömmer om!
Nu har jag kört cross i fem timmar med förkylning i kroppen och käkat citadon mot axeln jag landa på, så trött "hög" och lätt feber kanske får ett anikte i natt ^^
Jag vill se apor...
Det är säkert min ändalykt du ser. Den e fett nice!
Här har du en helbild. Sköna drömmar nu.Jag åt just piller jag ser rumpor av
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|