Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jaha så då har man bakat igen och blivit kallad världens bästa sambo. Erica har tur som bor med en bullmamma, eller otur kanske. Beror på hur man ser på det. :p

ImageUploadedByTapatalk1386878446.841939.jpg
ImageUploadedByTapatalk1386878464.339687.jpg

Det ser lovande ut. :rolleyes

Peter jobbar ju nära. Han kommer kanske dit med en påse bullar?

Jag har bullar :banana

Säg åt dem att du skickar en elak Tjerring på dem om de inte är snEla med dig! :fakta :mad:

Jag sa det och det ser ljusare ut. Berättar mer när det är klart. ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Orkar inte. Han tyckte att jag var temperamentsfull när jag sa att den som snor min ändrade tid (för jag skrev faktiskt i fbgruppen också) skulle bli halshuggen för jag inte kunde den ordinarie tiden som jag bokade i tisdags.

Min klass är den sämsta klassen som någonsin existerade. Ja, tillsammans med min gymnasieklass och grundskoleklass. Jag måste vara en "dåligklassmagnet" :gnissla

Typ så?

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalkHD1386881516.443265.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1386881516.443265.jpg
    56 KB · Visningar: 65

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är ju så nervös så till o med :ätapiller vägrar hjälpa idag. Vill att allt ska vara klart nu så att jag kan slappna av. :(

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag har i min lilla fantasibubbla trott att när man blir så gammal som jag är så är det sjukt liten risk att bli med barn.

Nej då, den minskar med 20% eller något annat mesigt :4skrika

Jag hade ju massor med bullar i ugnen nyss men jag åt en, Erica åt typ fem o sen frös jag inte o lite är nedpackat till blöjan. &#55357;&#56397;
Men nej jag e inte på smällen. Jag är för gammal. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Rätt klockren tycker jag. Fel har man ju alltid begått, det är bara fråga om vilka och hur stora.

Jo alla vi gör något fel. Men jag skulle vilja veta vad jag gör för fel. Vad jag har förtjänat den behandlingen jag fått av mina "med"människor under hela mitt liv?

Jag är bara glad att det faktiskt finns de som bryr sig. Även om det kanske bara är för en period innan man skiljs åt. Jag har helt enkelt accepterat att folk kommer och går.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA