El Presidente
2 Stripes Mc
Grymt intressant video, tack för du delade!wall-of-text
Ett sätt att mäta byggkvalitet är att kolla hur mycket skit som finns i motorn efter tillverkningen. Det gjorde Fortnine, och resultatet är ganska intressant:
Grymt intressant video, tack för du delade!wall-of-text
Ett sätt att mäta byggkvalitet är att kolla hur mycket skit som finns i motorn efter tillverkningen. Det gjorde Fortnine, och resultatet är ganska intressant:
Vi betalar inte en spänn att vara medlem här och då får vi finna oss i besluten som tas av admin och den som har/äger sajten. Ut och kör en sväng med hojen, ta en räkmacka ?Hahaha! Så du menar på fullaste allvar att 888ans inlägg följer god Sporthojs sed och visar på respekt mot andra användare och därmed får stå kvar obesvarat? Har du läst tråden och hans svar mot CP-kossa och mig innan du helt godtyckligt fick för dig att ta bort mina svar?
Antar mao att det var du som raderade mina inlägg? Du kanske känner 888a vad vet jag. Kan inte bry mig mindre! Anser dock att du som admin har ett ansvar att vara rättvis i din bedömning! Kan du inte vara det så lämna ifrån dig dina adminrättigheter eller bli admin på Flashback! Du verkar ha mer kunskap om det forumet än mig om du vet att det finns en mc-del. Jag är aldrig där!
Som det är nu så premieras tonläget från 888 då svar på tal inlägg tas bort. Kanske är så du vill ha det???
Helt sant det gör vi inte men vi betalar indirekt genom att acceptera riktad reklam. Detta är enda (den enda!) siten jag inte kör adblock på. Än så länge iallafall!Vi betalar inte en spänn att vara medlem här och då får vi finna oss i besluten som tas av admin och den som har/äger sajten. Ut och kör en sväng med hojen, ta en räkmacka ?
Är inte här för att skaffa vänner eller liknande. Det har jag så det räcker. Är jag kränkt av admins moderering? Vill man använda det uttjatade ordet så absolut, gör det men jag skiter i vilket.Uppfattar man sig kränkt av moderering på Sporthoj är risken stor att tråden nålas och vederbörligen används som humorobjekt i decennier framåt... med det sagt så ligger det nog i sakens natur att tjafs behöver styras upp och den berömda "rättvisan" som alla letar efter - den finns inte.
Helt sant det gör vi inte men vi betalar indirekt genom att acceptera riktad reklam. Detta är enda (den enda!) siten jag inte kör adblock på. Än så länge iallafall!
Vi vänder på det ? Varför är du här? Behöver du hjälp och tips med din hoj är du på rätt ställe. Jag har fått mycket matnyttiga råd och tips här ?Är inte här för att skaffa vänner eller liknande. Det har jag så det räcker. Är jag kränkt av admins moderering? Vill man använda det uttjatade ordet så absolut, gör det men jag skiter i vilket.
Jag snea på 888ans tonläge mot ffa Kossa och hans dryga jävla sätt att skriva på. Tydligen är det ju helt ok enligt den admin som modererar i tråden.
Sen har ju flertalet andra tydligt visat vilka de är med sina inlägg i efterhand.
Då ser vi till att få något fel på hojarna och få en anledning posta en "hjälp mig" tråd ?Samma som dig. Matnyttiga råd och tips samt den till 99% goa atmosfären som är här mellan användarna. Förutom några få individer då! ?
Hahaha! Ja hade det inte varit för BMWs erkända kvalle (host host host)... så hade jag nog kunnat hitta något!Då ser vi till att få något fel på hojarna och få en anledning posta en "hjälp mig" tråd ?
HAHAHAHHA;Sammanfattning av tråden:
1. Lilla jag frågar om ifall priset är skäligt...
2. In kliver Schnell och 888...
3. 20 sekunder senare..
Underbart?Sammanfattning av tråden:
3. 20 sekunder senare..
Det där är garanterat veckans inlägg... ?Sammanfattning av tråden:
3. 20 sekunder senare..
Sammanfattning av tråden:
<Episk kombination av precis rätt GIF-bilder i helt rätt sporthojsanda>
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |