Lartes skrev:Du behöver inte vara orolig, detta hände efter att jag sålt moppen till dig...
*andas ut* satt precis och såg förskräckt på mina händer som hållit i handtagen och nu precis bakat en snus!
Lartes skrev:Du behöver inte vara orolig, detta hände efter att jag sålt moppen till dig...
Mechanic_D skrev:Del 2
20.
När hands-free till telefonen kom var det en jobbig period för mig.
oscar skrev:Juffsade doggy med min nuvarande bredvid en pool i spanien för att efter ett par minuter upptäcka att grannarna filmar...
Mr J skrev:--edit ---
Får kommentaren - "Do you see anything interesting?" och svarar självklart som ingenting hänt - "Yes, I saw a pretty big barracuda"... de garvar och jag simmar vidare med badbrallorna i handen kissandes
Henken skrev:Hahahaha, det där var riktigt roligt. Gråter nästan
Henken skrev:Kom på en riktigt dräng-fason grejj jag gjorde.
Hade varit ute & festat & skulle tvätta dagen efter. Stod i tvättstugan bakis & jävlig...Kistan var rätt risig & jag var tvungen att ...ja..fisa helt enkelt. Det luktade inte hallon utan mer åt det döda hållet & jag var själv tvungen att gömma mig inne på toaletten i tvättstugan. Fyfan tänker jag & hoppas i mitt stilla sinne att ingen ska komma. Självklart öppnas dörren då & grannen kommer in. Ser hur han rycker till lite men verkar bestämma sig för att låtsas som inget har hänt. Går fram till tvättstuge-listan & frågar käckt om nån tid är ledig...Jag mumlar nåt & viker en t-shirt...
Henken skrev:Kom på en riktigt dräng-fason grejj jag gjorde.
Hade varit ute & festat & skulle tvätta dagen efter. Stod i tvättstugan bakis & jävlig...Kistan var rätt risig & jag var tvungen att ...ja..fisa helt enkelt. Det luktade inte hallon utan mer åt det döda hållet & jag var själv tvungen att gömma mig inne på toaletten i tvättstugan. Fyfan tänker jag & hoppas i mitt stilla sinne att ingen ska komma. Självklart öppnas dörren då & grannen kommer in. Ser hur han rycker till lite men verkar bestämma sig för att låtsas som inget har hänt. Går fram till tvättstuge-listan & frågar käckt om nån tid är ledig...Jag mumlar nåt & viker en t-shirt...
rougie skrev:Var många år sedan och polarens farsans bror fyllde 40år och det var fest, både polaren och födelsedags barnet bodde i samma villaområde så på kvällen gick vi ner till den andra villan och började sakta med lite vodka.
Tog inte länge så var man full som ett svin i gammal god anda!
Kvällen blev natt och alla gäster hade gått inkl min kompis hos vem jag skulle sova på natten.
Nåväl tog en sista öl och gick hem till polaren som var ensam hemma, och jag skulle sova i hans mosas och farsas säng den natten, klädde av mig till kalsingarna och skulle krypa ner i sängen, när jag stöter på något!
Lampan tänds och en kvinna i 35års åldern börjar tjuta som en siren! Tar mig ca 2 sek att inse att det är en kvinna och en man som ligger i sängen och inte nog med det jag är i fel jävla hus!
Där står jag i någon annans hus som jag inte känner bredvid frun i huset med bara kalsingarna på mig och full som ett svin, staplar mig ur rummet men vet inte vart jag har lagt mina kläder!? Så tar mig någon minut att hitta mina kläder och springa ur ytterdörren och hem till polaren
Dagen efter märker jag att det var huset bredvid jag var inne i blir lätt fel när husen ser likadana ut och ingen låser ytterdörren.
Och kan nämna att jag inte hälsade på hos polaren på drygt ett år efter det.
Vegas skrev:i min ungdom när man jobba på bar så träffa jag en tjej/kvinna som hadde precis skilt sig & var ute å fira.
hon var sugen på lite ung kött & en annan var inte sen att hänga på.
lekte på som fan (äldre kvinnor ÄR bättre... ) & sen åkte jag hem, sen var det inget mer med det....
helgen efter så träffa jag en snärta på mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg..
vad säger man då???
Mechanic_D skrev:20.
När hands-free till telefonen kom var det en jobbig period för mig. En gång som ja kommer ihåg extremt väl var när jag satt på tunnelbanan å snett emot mig sitter en kille i 25-års åldern och plötsligt börjar prata. Egoistisk som man är tror jag såklart att han pratar med mig.
Så hör löd vår konversation:
Killen- Hej
Jag- Hej
- Vad gör du?
- Ähh... Jag åker tunnelbana, vad ser det ut som?
Han ställer ganska många frågor varpå jag svarar men efter ett tag säger han:
- Vänta ett tag, det sitter en snubbe bredvid mig som håller på att jävlas.
Lite risigt läge när det säkert är 10-15 pers som har följt vår konversation.
Mechanic_D skrev:En till sak som hände för några månader sedan. Var förkyld och snorade något förskräckligt, var på väg hem från tunnelbanan och lyssnar på musik så jag hörde tyvärr inte fotstegen bakom mig. Helt plötsligt får jag en stor snorklump på tungan och är bara tvungen att loska ut den.
Vänder mig om samtidigt som jag loskar och såklart så kommer det någon, en kvinna i 30-års åldern. Hon var inte så värst tacksam över den trevliga geléliknande klumpen som sakta rann ner för hennes jacka. Då hade jag hellre svalt den där snorklumpen
Mang0 skrev:han får väl se sig för..
Alex.J skrev:fick du inte göra något mer
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024