Skämmiga grejer!

BIKER23

Ny medlem
Gick med
23 May 2003
Hoj
R1 04
Har gjort bort mig så jävla många gånger men en sak som jag aldrig glömmer var när jag backade på grannens älskade katt. Försig var det inte mitt fel men det var jävligt pinsamt att knacka på där och berätta att jag hade deras älskling mosad i en sopsäck :(

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Måste hålla liv i denna oerhört roliga tråd genom lite egna pinsamheter.

Först av allt började det redan när man var yngre. Då man precis fått sin första mountainbike och hade både fram och bakbroms. Stoppies var ju ett faktum. Såg en massa tjejer från min grundskola och tänkte nu jävlar ska dom imponeras! Sagt och gjort drog i handbromsen och lyfte, lyfte lyfte. Jag inte bara tippade över utan hann med att glida ner för ramen och slå pungen i styrkronan.

Det här med att imponera på folk är ingen lyckad idé överhuvudtaget. Nu skulle vi åka med klassen till den lokala skridskobanan. Ett gammalt hockeyess som man är vill man ju minsann visa var skåpet ska stå. Tog sats runt rinken ett par varv gick ju skapligt snabbt när klassens pingla kom ut på isen, naturligtvis rakt framför näsan på mig. Pang sa det sedan hade man kalsongerna fulla med is och en skapligt förbannad pingla efter sig.

I säkerhetskontrollen händer det alltid något man kan garva åt.

Vi börjar med bröstvårtan:

En kollega står längst framme i kontrollen när han får se en riktigt HET brud springa rakt mot honom. Hon har en sån där riktigt sexig topp med bara ett axelband och tyg enbart runt brösten.

Vi kan väl säga att det är ganska dumt att springa i full fart med en sådan topp och kupstorlek DD. När hon väl kommer fram så känner ena bröstvårtan sig lite ensam och bestämmer sig för att hälsa på kollegan som står precis i ögonhöjd med denna. "Hoppsan" - blev svaret.

Andra historian handlar om två homosexuella killar som stod och grovhånglade utanför kontrollen innan den ena skulle till Sthlm. Inga bekymmer med det fast killen piper när han går igenom bågen. Följande scenario utspelar sig.

Min kollega börjar söka honom med metalldetektorn och kommer ner under midjan där det piper. "Vad har du där?" säger han och petar på något som ligger under skärpet precis ovanför vänster byxficka. Därefter upptäcker han vad han gjort och sagt, harklar sig och slutför kontrollen snabbt!

Tredje historian handlar om en ung riktig pingla som piper när hon går igenom bågen. Kollegan ber henne stiga fram och börjar söka henne. I sedvanlig ordning piper det runt bältesregionen och han ber henne lyfta på tröjan som hon har sträckt ner över gylfen. Sagt och gjort gör hon det och han får en renrakad vy att titta på.

Fjärde historian.

En väska går igenom röntgen och röntgenoperatören ber nattvakten öppna väskan för närmare titt på ett objekt hon inte kan identifiera. Han öppnar väskan och tar upp något som ligger invirat i en t-shirt. Virar upp tröjan och hittar en synligt använd dildo. Kan för kännedom meddela att denna tillhörde en 65-70-årig man som stod och såg ganska förskräckt ut.

När vi väl är igång kan jag berätta att första gången jag skulle köra cross fick jag prova en Kawasaki KX 80cc från 1989. En god vän till mig frågade om jag kört förut och jag berättade att jag kört moppe tidigare. Aja men då ska det vara lugnt håll den på höga varv bara. "Öhhm..." tänker jag samtidigt som jag gasar upp den jäveln. Ligger väl på en 8000-10 000 varv och släpper kopplingen sakta.

Känner att jag börjar rulla och då tänker jag "Ähh detta var ju ingenting" och släpper kopplingen med ett ryck. Pang säger det och jag gör en markbunden superman. Hojen flyger framför mig och jag håller i bakskärmen innan jag dunsar till marken. Inte så lyckat...

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
En av mina närmaste polares kollega på Jula var med om detta i förrigår.

Det kommer en riktig spaghettibyggare (läs en bodybuilder som bara tränar överkroppen) och har en osynlig tv i famnen medan han går i butiken. Polarens kollega ser detta och när han går förbi honom skojar han till det lite och säger "Tjena tjockis". Varpå byggaren blir riktigt förbannad (roid-rage) och meddelar att han minsann ska prata med hans chef.

Samme kollega hade under sin tid på en bensinmack fått en riktigt tjock snickare i butiken. Snickaren hade ingen tröja på sig och eftersom den här kollegan inte kan hålla käften säger han "du din tröja korvar sig i sidorna". Byggar känner efter, blir ställd sedan säger han med hög irriterad röst "Va fan! Jag har fanimej ingen tröja på mig!!"

Mingves

Guest
M.G.F skrev:
En av mina närmaste polares kollega på Jula var med om detta i förrigår.

Det kommer en riktig spaghettibyggare (läs en bodybuilder som bara tränar överkroppen) och har en osynlig tv i famnen medan han går i butiken. Polarens kollega ser detta och när han går förbi honom skojar han till det lite och säger "Tjena tjockis". Varpå byggaren blir riktigt förbannad (roid-rage) och meddelar att han minsann ska prata med hans chef.

Samme kollega hade under sin tid på en bensinmack fått en riktigt tjock snickare i butiken. Snickaren hade ingen tröja på sig och eftersom den här kollegan inte kan hålla käften säger han "du din tröja korvar sig i sidorna". Byggar känner efter, blir ställd sedan säger han med hög irriterad röst "Va fan! Jag har fanimej ingen tröja på mig!!"
Han behåller inte jobben speciellt länge va??

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Mingves skrev:
Han behåller inte jobben speciellt länge va??

Jodå! Du förstår han är precis som en kollega till mig på Falck är. Båda två kan säga precis vad som helst till folk och klara sig undan bråk och annat. Okej kanske inte båda två då. :D

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Kom på lite fler historier...

En gång när jag satt på bussen till Höllviken i M90 uniform, skulle på bevakning av en hästshow, hade jag "slängt" en tom snusdosa på golvet lite snyggt. Uttråkad som jag var satte jag spetsen av kängan på kanten av dosan och trycker till lite. "Swooooosh" säger det och dosan flyger iväg med all världens jävla fart. Vart landar den då? Jo mitt i pannan på en bakomvarande medresenär med tuppkam.

Efter det var det bara och börja vissla som om inget hade hänt...

En polare till mig kan inte hålla sig när han blir skitnödig. Med detta sagt så klarnar nästa historia för er. På väg till Ystad så blir han riktigt nödig! Plattan i mattan på bilen och svetten börjar lacka i pannan på honom. In på närmaste mack och sedan in på toaletten. Väl där inne så sätter han sig till rätta. Det som är viktigt att påpeka är att toaletterna sitter lite högt och han når inte riktigt ner med benen.

I samma veva tappar han mobilen och ska luta sig fram för att ta upp den. Då trycket på magen blir lite för mycket står det en stråle med skit rakt ut och hamnar på hela det uppfällda toalettlocket.

Aee

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
Letar sf-projekt eller motard
Jag kan också dra 2st skämmiga saker som har hänt i skolan:

1. Jag och några kompisar står å pratar med en lärare. Jag står i en dörröppningn, så att ingen kan komma förbi. Sen så heltplötsligt känner jag hur någon bärjar puta på mig, bakifrån. Då tror jag att det är en kompis. Så jag bärjar stöna, allt för att jävlas. Medan jag håller på så börjar mina kompisar att skratta. Så jag vänger mig om och ser att det är en annan lärare.

2. Vi sitter i hemkunskapen och prata med våran lärare, om en läxa vi nyss har gjort. Som vanligt ville jag jävlas med kompisen som sitter framför mig. Sakt som gjort, så börjar jag tåflirta med min kompis. Men, det vissade sig att det inte var min kompis. Utan lärare, och detta är samma lärare som jag nämde åvan.

Vet inte om det är lika pinsamnt som alla andra har skrivit om, men jag tänkte lyfta tråden lite.

Edit: Stavfel

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
M.G.F skrev:
En kollega står längst framme i kontrollen när han får se en riktigt HET brud springa rakt mot honom. Hon har en sån där riktigt sexig topp med bara ett axelband och tyg enbart runt brösten.

Vi kan väl säga att det är ganska dumt att springa i full fart med en sådan topp och kupstorlek DD. När hon väl kommer fram så känner ena bröstvårtan sig lite ensam och bestämmer sig för att hälsa på kollegan som står precis i ögonhöjd med denna. "Hoppsan" - blev svaret.
Hoho, jag bara älskar sånt. Var en tjej ute på krogen för några veckor sen som lutade sig framut över ett bord för att snacka med mig utan att tänka på att jag fick perfekt vinkel för full insyn över två nakna bröst. Svårt att låta bli att kolla, för hon stod så i kanske en halv minut :)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Kanske ska tilläggas att allt blev ganska pinsamt för min del. Hon kände igen mig från nånstans och verkade jätteglad över att se mig, men jag hade ingen aning om vem det var. Satt mest bara och gapade av allmän förvirring och innan jag hann säga nåt vettigt var hon borta. Men trevligt var det ändå ;)

Mang0

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
-
På idrotten på gymnasiet spelade vi volleyboll.
Under spelet så får jag en riktigt fin boll mot mig och hoppar upp, smashar och får till en helt underbar träff. Bollen far iväg över nätet som en raket och träffar en tjej i klassen på andra sidan nätet mitt i pannan varpå hon går i backen av smällen. Från min synvinkel så såg det ju jätteroligt ut så jag börjar skratta frenetiskt ....tills jag upptäcker att hon gråter ligger och gråter.

elvin2008

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
adgd
Ett par år sedan hade ett par polare och jag varit på Åland och handlat öl. Jag körde och därmed enda nyktra. På hemvägen ser vi en epa framför oss då min polare vrålar något i stil med kör om dom jävlarna. Inte sen med att gasa så ligger vi jämnsides då min polare hänger med hela överkroppen ut genom rutan och häller öl över deras epa varpå han kastar den tomma burken på dom när vi har kommit om. Dom blir självklart tokförbannade och ligger och tokpressar den stackars volvon för att komma ifatt.

Edit. Det var nog inte pinsamt, mest elakt skulle jag tro.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
mb skrev:
Hoho, jag bara älskar sånt. Var en tjej ute på krogen för några veckor sen som lutade sig framut över ett bord för att snacka med mig utan att tänka på att jag fick perfekt vinkel för full insyn över två nakna bröst. Svårt att låta bli att kolla, för hon stod så i kanske en halv minut :)

Du har inte tänkt på att hon kanske var medveten om detta och gjorde det för att du skulle bli sugen? Karlar...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Bikerbitch skrev:
Du har inte tänkt på att hon kanske var medveten om detta och gjorde det för att du skulle bli sugen? Karlar...
Jodå, tanken har slagit mig. Men ändå... :hihi

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Bikerbitch skrev:

det har hänt mig, och det kan vara både underbart och förfärligt :tungan

Last edited:

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Skitkul, här kommer några till.

1. Polaren tar en svarttaxi hem efter en riktigt blöt kväll i Helsingborg, eller rättare sagt, han vaknar till när de när de börjar närma sig hemmet, konstaterar att han förmodligen åker svarttaxi och har inga pengar kvar :hihi , snabbt smider han en plan som går ut på att när bilen måste sakta in för en vägbula inte långt innan där han bor, så kan han hoppa av i farten och ta springnota.
Sagt och gjort, planen går i lås och han kastar sig ut, forcerar ett par häckar och lyckas med mindre blesyrer ta sig hem och i säng.
Nästa morron, vid frukosten, frågar han mor (som är polis) lite försynt hur gårdagen varit, och hur han kom hem.
Taxi svarar han kvickt, vill ligga lågt med att han åkt svarttaxi hem.

Sanning visar sig vara att det var hans morsa som kört honom hem efter att han ringt och bett om skjuts, men det hade han helt förträngt när han vaknade upp bak i deras i egen bil :lol

Den historien hade jag himla kul åt iallafall.

2.
Under en Sim-fire övning under lumpen gjorde jag heroiska framstöttar mot fiendelinjen och var övertygas om att lätt nerkämpat halva plutonen på egen hand, var dock lite brydd över han som fick mig, för tycker jag borde fått honom tidigare (han tog mig när jag bytte magasin). När vi efter övningen monterar av prylarna upptäcker jag att skyddspluppen på batteriet sitter kvar :huvet
Det fick jag höra hela kvällen, och jag retar mig på det fortfarande...

/Pajje

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
Psychobiker skrev:
Skitkul, här kommer några till.

1. Polaren tar en svarttaxi hem efter en riktigt blöt kväll i Helsingborg, eller rättare sagt, han vaknar till när de när de börjar närma sig hemmet....

/Pajje

*ASG* Bästa jag hört på länge! vad sa morsan då när polaren sagt att han hadde åkt "taxi"?

:rofl :lol :lol

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...