Skämmiga grejer!

kamoer

femhalva is the shit
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
R1 med wattlänk och k-kam
har garvat som f-n och måste bidra med något

Var på semester på nån ö i Grekland, Mykonos var det , tillsammans med min tjej.
Charterresa givetvis och vi bodde på ett litet hotell tillsammans med mestadels svenskar.

Hade observerat tre snygga svenska tjejer på vårt hotell med skapliga :tuttar och en dag på stranden så spelar jag och
min tjej strand-tennis. Vi är precis vid kanten till vattnet och på ena sidan har vi havet och den andra sidan... de tre snygga
svenska brudarna med schyssta :tuttar , givetvis solar de topless... jag passar på att lite lagom ofta slå iväg bollen för att
min tjej ska missa den så att jag kan spana lite på tjejerna... det hela slutar givetvis med att min tjej får syn på det hela
och blir förbannad som f-n (hett temperament) ock skriker: Du kan ju fortsätta spela med de där PATTARNA istället !! Hon slänger racketen
i sanden och går därifrån....

Om jag skämdes ? hehe...
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
kamoer skrev:
har garvat som f-n och måste bidra med något

Var på semester på nån ö i Grekland, Mykonos var det , tillsammans med min tjej.
Charterresa givetvis och vi bodde på ett litet hotell tillsammans med mestadels svenskar.

Hade observerat tre snygga svenska tjejer på vårt hotell med skapliga :tuttar och en dag på stranden så spelar jag och
min tjej strand-tennis. Vi är precis vid kanten till vattnet och på ena sidan har vi havet och den andra sidan... de tre snygga
svenska brudarna med schyssta :tuttar , givetvis solar de topless... jag passar på att lite lagom ofta slå iväg bollen för att
min tjej ska missa den så att jag kan spana lite på tjejerna... det hela slutar givetvis med att min tjej får syn på det hela
och blir förbannad som f-n (hett temperament) ock skriker: Du kan ju fortsätta spela med de där PATTARNA istället !! Hon slänger racketen
i sanden och går därifrån....

Om jag skämdes ? hehe...

Känner igen de där situationerna...Helt värdelöst att vara på såna platser med flickvän... :rofl

Fast va fan ska man göra? Bara för att man har brud är man ju inte blind
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
morsan har gjort en rolig grej en gång.....hahah inte så jätte längesen heller...

Hon hade precis köppt en ny transalp och låssas farsan min skulle vara schyst å skaffa henne ett lås! så näll som han är, så köper han ett skivbromslås, ett likadant som mitt....

mosan kommer hemm och får syn på låset, ska ja ha ett sånt säger hon då och farsan förklarar att hon måste komma ihåg det annars sabbar hon franskärmen och gaffelben. så stolt som hn är för sin nya hoj så slänger hon ur sig komentaren att " jag kommer aldrig att använda det". :rolleyes:

Nästa dag åker hon ut till jobbet på säve flygklubb, sätter på sitt nya lås trotts sina farhågor att glömma bort det. X-antal timmar senare går hon ut å ska köra hem. trotts sitt dåliga minne kommer hon ihåg låset, men när hon sätter i nyckeln så "passar den inte" (som hon uttryckte det) å va gör man inte om inte tar i för kung och fosterland...den kärvade säkert bara lite.... :kocko

nykeln går av och morsan tvingas gå in och be mekanijkerna om hjälm att borra ut den ena delen av nyckleln som sitter kvar i låset....

nyckeln gick av på mitten.................... :rofl :rofl :rofl :rofl
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Apropå äckliga saker. Jag skulle precis börja i 5.an och ville så gärna gå till skolan första dagen, trots att jag mådde dåligt och magen hade vänt ut och in på sig ett antal gånger. Tänkte att det nog ändå inte var någon fara så jag beslutar mig för att gå dit. Det flyter på ganska så bra tills jag känner uppstötningarna komma, ni vet strax innan man skall kräkas. Jag kan verkligen inte hålla tillbaka utan kräks på skolbänken.. :zpy

Klasskompisarna fick lov att ta rast medan läraren [stackaren..!] fick torka upp. Jag ville inte gå till skolan dagen efter, det var så pinsamt.
Men kompisarna var schysta och det var bara ibland jag fick höra om denna händelse som jag nu lyckats förtränga ganska bra.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag var i edane utanför arvika förra veckan och jobbade med att bygga en telestation och detta precis bredvid ett dagis. Och där jobbade det givetvis en grymt sexig tjej som jag tror hette Hanna.... Efter att ha stått och glott lite då och då på henne så ser jag att hon står framåtböjd och snackar med en av ungarna och jag tar paus och hänger med hakan på spaden och står säkert så i 15-20 sekunder och glor på hennes bakdel. Rätt som det är så vaknar jag upp i mitt drömmande och kollar till vänster om mig och där, 2 meter bort på andra sidan staketet, står hennes kollega och blänger lite surt på mig. Då blev jag röd i nyllet på en sekund och jobbade som aldrig förr.
Men jag fortsatte att kolla senare också men då lite mer diskret. Sen var det så jävla varmt så jag jobbade i bara byxor så hon trodde väl att man stod och försökte spänna på sina spagettimuskler men det var inte pinsamt förrän jag kom på att det kunde vara så....
 

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
Hahaha, fyfan vad man skrattar!!

Här kommer en lite mindre sak.

Detta hände i vintras. Jag och en polare gick till OK för att köpa lite godis och jag var lite smått hungrig så jag köpte en torr fralla. Han börjar garva och tror jag bara ljuger men aja, jag kan inte hålla mig för skratt så jag köper den iaf och han börjar reta mig lite. Vi går sedan in på Mcdonalds och ska köpa en glass som ligger på andra sidan vägen. Går in där sitter lite folk men tomt i kassan så jag går fram och säger en 5kr glass tack! då säger han det blir 10 kr, jag som inte kunde hålla mig för skratt börjar garva igen och säger nej! den kostar ju 5kr: han svarar då, det blir 10 kr, jag gav han en tia i början för det var det ända jag hade. Han la ner den i kassan och sa tack, sen gick han?? kom tillbaks efter nån minut och säger: juste en glass var det, det blir 10kr! då tänkte jag vafan gör han? Tillslut fick jag min glass men fan va jag garvade han var ju inte klok? och inte en enda min, helt jävla seriös. Alla som satt inne där kolla lite konstigt på mig, hehe :3freak
Men jag har fortfarande inte fått tillbaka mina 5kr och då säger min kompis en 5kr:s glass också, han betalar då med en 5:a. Han säger då blir det 7.50kr var då så blir det jämt=15kr Jag sa nej och tillslut fick jag tillbaks mina 5kr efter ungefär 5min där inne, var lite små skämmigt. Sen när vi sedan går hem så går vi förbi ett gäng och hör hur dom säger, hur fan kan dom äta glass nu?!?!

Fan va tråkit det borde vara och jobba på mcdonalds, inget att göra :tungan Håller på och driver med folk, hahha :D
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
klockren tråd!!! låt den leva för evigt... får väl bidra med något jag oxå...

när ja just hade börjat på gymnasiet gick det en tjej i en parallel klass som va fin som sjutton, å självklart skulle man ju visa upp sig lite å flirta lite med henne, hon har lektion i en sal med fönster som leder ut mot koridoren, som man spanar in i när man traskar förbi. problemet var ju bara att det stog en blomma mellan fönstrena, va två fönster... eller blomma, ett träd va det väl snarare... men där går ja å spanar in på henne å hon kollar ju självklart tebax :yoparty man känner sig lite smått nöjd ända tills man får ett helt jävla lövverk i planeten, å snubblar med trädet framför mig fram i det andra fönstret så hon såg alltihopa... :huvet

har gjort mer, men det tar vi nån annan gång.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
$noop skrev:
Känner igen de där situationerna...Helt värdelöst att vara på såna platser med flickvän... :rofl

Fast va fan ska man göra? Bara för att man har brud är man ju inte blind


Man svara -skulle bara kolla om dom var lika fina som dina. :7peta
 

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Ort
Örebro
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
Garvar så man inte vet var man ska ta vägen...!! :tummenupp
Händer ju att man gör bort sig!! Det enda jag för tillfället kan komma på var när jag jobbade som plockare på Carlsberg.. Första gången i en ny butik, går fram till en som jobbar där för att fråga efter dryckesansvarige/butikschefen..
- Ursäkta...
- Ja! utbrister hon o tittar till vänster om mig :confused:
- Hallå här är jag!!
- Ja jag ser det!! Säger hon o tittar fortfarande till vänster om mig!!!
hur skulle jag kunna veta att hon skelade!! :huvet Nu skarattar man åt det men då ville man bara försvinna!!
Hoppas denna tråd aldrig upphör!! :lol
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
iskalla_killen skrev:
Mest pinsamma i nyktert tillstånd är nog när jag skulle lämna en nyckel till min syrra som satt och pluggade på biblioteket i stan. Efter att ha yrat omkring ett tag ser jag henne längre bort vid ett bord med ryggen mot mig. Jag knallar fram tyst och blåser henne i nacken för att skrämmas… Jag blir väldigt förvånad när hon vänder sig om och det visar sig vara någon jag aldrig sett förr!! Tjejen ser också ut som ett frågetecken!! Kändes som tiden stod stilla ett tag...
”Hejhej” är det enda jag får fram, sedan linkar jag vidare mot närmsta hylla och låtsas leta efter en bok :tummenupp

:rofl
Shit hon måste trott du va värsta pervot!
HA HA HA
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top