Skämmiga grejer!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Lartes skrev:
Du behöver inte vara orolig, detta hände efter att jag sålt moppen till dig... :rodnar

*andas ut* satt precis och såg förskräckt på mina händer som hållit i handtagen och nu precis bakat en snus!
 

*ERIXON*

"Med Lem"
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Hällefors
Hoj
TT600E.......
En polare o sambo + kompis o sambo var på resa utomlands, allt går galant men på kvällen blir han satan så dragen. ont i magen mm. Går till Hotellet sätter sig på toan och skiter, sover en stund vaknar av att han rammlar ut ur skit huset nerskiten o jävlig. reser sig och går till toan och tvättar sig, men var fan har han skitit??? Jo han har gått in i en garderob, o suttit och skitit i polarens resväska :hihi inte så skoj på morron när polaren ser va fan han gjort. Blev ingen mer resa med dom...........
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
oscar skrev:
Juffsade doggy med min nuvarande bredvid en pool i spanien för att efter ett par minuter upptäcka att grannarna filmar... :gnissla


hahahahaha fy fan va ball......tänk va dom tittar på på kvällarna...hahaha :D :D


Edit:

En gång i böärjan av min karriär på Mc Donalds: detta var innan ja hade köpt mig ett par riktiga donkan skor som inte glider runt som skriskor på d flottiga golvet.....

ialla fall, full av själförtroende glider man runt och tycker att det är ju ganska lungt och ja glider ju faktidskt inte så farligt.... sekunden senare kommer det in 2 busslaster med Fotbolls killar i 18-20 års åldern.... snygga som fan... eller d tykte man då i alla fall....
Måste ju stila lite å visa upp mig så ja glider lite lätt över golvet sådär tjekt, ajdå den ena skon ville visst inte glida.... hoppsan, inför ca 90 killar ligger man på golvet å kännersig som ett kassaskåp. halkade så det visslade om det och landage först på knä och sen av nån oförklarlig anledning på rygg... gissa om kön skrattade,

sånt as garv har jag aldrig hört innan i hela mitt liv, och kommer väl aldrig höra igen hoppas jag.... :död
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Mr J skrev:
--edit ---
Får kommentaren - "Do you see anything interesting?" och svarar självklart som ingenting hänt - "Yes, I saw a pretty big barracuda"... de garvar och jag simmar vidare med badbrallorna i handen kissandes :rodnar

Fy fan vad roligt. Iskall kommentar. :tummenupp
 

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
Henken skrev:
Hahahaha, det där var riktigt roligt. Gråter nästan :lol

I efterhand så är det kul men du förstår nog hur jag kände mig då :hihi

Del 3 Kommer antingen ikväll eller imorgon kväll. :yoparty
Svårt att komma på så många pinsamma saker man har gjort.
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
På tal om att man skall hålla käft med svenskan i utlandet så ......

Var och hälsade på en polare som bor i LA och vi bestämde oss för att dra ner till Santa Monica Beach och glida runt lite. Min polare är som en glad hundvalp och går runt och säger saker på svenska "åt" allt och alla. T.ex går man bakom någon som är i vägen, så kommer garanterat en kommentar i stil med:
- Du med den äckliga rumpan och de fula badbrallorna, maka på dig! (lite sådär lagom högt, så att dom hör att någon kommer gåendes iaf). Glider runt på stranden en stund, bestämmer oss för att dra tillbaka till bilen. På väg dit går vi förbi 2 solandes tjejer som ser helt ok ut, varpå polaren kläcker ur sig:
- Här ligger ni och gottar er, era små tjockisar!
- Vad sa du?
- Hmmmm, ciabata e gott?

Visade sig att det var 2 svenskor som var på semester. Snackade lite med dem och de tyckte att vi kunde gå ut på kvällen ihop. Men det tyckte vi var en dum ide´, varför ha date med svenskor utrikes? :fyllisar
Skulle vara som att ta med sig sand till öknen.
 

Henken

Guest
Kom på en grejj...

Gjorde lumpen & hade nån övning i Skövde av alla ställen. Vi bestämmer oss fört att gå ut på kvällen & blablabla - full som stryk blir man. Får plötsligt för mig att jag är hemma i Umeå & vill hälsa & krama på tjejjerna som man gör...med de man känner. Hittar ingen kändis utan går till nån stackare & kramar henne. Hon blir glad (sa de andra dagen efter) men jag märker inte det utan sumpar chansen till ragg där & går glatt vidare. Möter en annan okänd tjej som jag tycker ser trevligt ut, lägger händerna på hennes höfter & styr henne bakåt, mot nån vägg eller nåt. Tappar snabbt intresset & vinglar glatt vidare samtidigt som hon försöker kicka mig på ballen bakifrån (fegisen), lyckligtvis träffar hon bara på smalbenet. Det kallas attack-raggning.
 

Henken

Guest
Kom på en riktigt dräng-fason grejj jag gjorde.

Hade varit ute & festat & skulle tvätta dagen efter. Stod i tvättstugan bakis & jävlig...Kistan var rätt risig & jag var tvungen att ...ja..fisa helt enkelt. Det luktade inte hallon utan mer åt det döda hållet & jag var själv tvungen att gömma mig inne på toaletten i tvättstugan. Fyfan tänker jag & hoppas i mitt stilla sinne att ingen ska komma. Självklart öppnas dörren då & grannen kommer in. Ser hur han rycker till lite men verkar bestämma sig för att låtsas som inget har hänt. Går fram till tvättstuge-listan & frågar käckt om nån tid är ledig...Jag mumlar nåt & viker en t-shirt...
 

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Ort
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Här kommer ett bidrag:

Är på pizzeria med brorsan. bestämmer oss för att käka på plats istället för att ta med den hem. Pizzan blir klar, jag är vrålhungrig. Men pizzsan är ju så förbannat seg så det är jobbigt som satan att skära igenom brödet med den där pizzerians slöa knivar. Så det får bli Neandertalar-stilen. Alltså bara vålda sönder pizzahelvettet genom att köra ner gaffel och kniv så hårt man kan och dra isär.
Men pizzan serveras på ett underlägg av papper som glider rätt bra mot underlaget, så när jag slinter gör hela pizzan gör en bakåtkullerbytta och landar i knät upp och ner!! :näsblod

Har shorts på mig så det bränner som faaan!!! ca en liter pizzafyllning ner på golvet, shorts som ser ut att vara nerspydda eller nåt (heter ju inte; lägga en pizza för intet) , brända lår och fortfarande hungrig får man gå hem. :död
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Henken skrev:
Kom på en riktigt dräng-fason grejj jag gjorde.

Hade varit ute & festat & skulle tvätta dagen efter. Stod i tvättstugan bakis & jävlig...Kistan var rätt risig & jag var tvungen att ...ja..fisa helt enkelt. Det luktade inte hallon utan mer åt det döda hållet & jag var själv tvungen att gömma mig inne på toaletten i tvättstugan. Fyfan tänker jag & hoppas i mitt stilla sinne att ingen ska komma. Självklart öppnas dörren då & grannen kommer in. Ser hur han rycker till lite men verkar bestämma sig för att låtsas som inget har hänt. Går fram till tvättstuge-listan & frågar käckt om nån tid är ledig...Jag mumlar nåt & viker en t-shirt...


Hm vad hände med resten?
 

VILDING

Go o glad kex choklad.
Gick med
28 May 2004
Ort
Småland
Hoj
_
haha...

Den här länken va ju super kul....Själv så har jag massor med tokiga saker... :kocko jag är klantigtlagd ....För många årsedan va jag o en kompis o handlade på stan. Vi gick o flamsade o skarattade. :lol ..precis som man gör i den åldern. Va jag inte såg va att de höll på med att fixa vattenskada med stort grävningsjobb....jag ramlar så klart ner där o blir hängande i avspärrnings banden :skrämd ....alla skrattade.Jag tyckte det va måttligt kul......Jag va grusig o lerig hela jag..... :klappar Ja så kan det:hihi
Henken skrev:
Kom på en riktigt dräng-fason grejj jag gjorde.

Hade varit ute & festat & skulle tvätta dagen efter. Stod i tvättstugan bakis & jävlig...Kistan var rätt risig & jag var tvungen att ...ja..fisa helt enkelt. Det luktade inte hallon utan mer åt det döda hållet & jag var själv tvungen att gömma mig inne på toaletten i tvättstugan. Fyfan tänker jag & hoppas i mitt stilla sinne att ingen ska komma. Självklart öppnas dörren då & grannen kommer in. Ser hur han rycker till lite men verkar bestämma sig för att låtsas som inget har hänt. Går fram till tvättstuge-listan & frågar käckt om nån tid är ledig...Jag mumlar nåt & viker en t-shirt...
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
rougie skrev:
Var många år sedan och polarens farsans bror fyllde 40år och det var fest, både polaren och födelsedags barnet bodde i samma villaområde så på kvällen gick vi ner till den andra villan och började sakta med lite vodka.

Tog inte länge så var man full som ett svin i gammal god anda!

Kvällen blev natt och alla gäster hade gått inkl min kompis hos vem jag skulle sova på natten.

Nåväl tog en sista öl och gick hem till polaren som var ensam hemma, och jag skulle sova i hans mosas och farsas säng den natten, klädde av mig till kalsingarna och skulle krypa ner i sängen, när jag stöter på något!

Lampan tänds och en kvinna i 35års åldern börjar tjuta som en siren! Tar mig ca 2 sek att inse att det är en kvinna och en man som ligger i sängen och inte nog med det jag är i fel jävla hus!

Där står jag i någon annans hus som jag inte känner bredvid frun i huset med bara kalsingarna på mig och full som ett svin, staplar mig ur rummet men vet inte vart jag har lagt mina kläder!? Så tar mig någon minut att hitta mina kläder och springa ur ytterdörren och hem till polaren

Dagen efter märker jag att det var huset bredvid jag var inne i blir lätt fel när husen ser likadana ut och ingen låser ytterdörren.

Och kan nämna att jag inte hälsade på hos polaren på drygt ett år efter det.


JAG DÖR AV SKRATT!!! :rofl
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Vegas skrev:
i min ungdom när man jobba på bar så träffa jag en tjej/kvinna som hadde precis skilt sig & var ute å fira.
hon var sugen på lite ung kött & en annan var inte sen att hänga på.
lekte på som fan (äldre kvinnor ÄR bättre... :Bugar ) & sen åkte jag hem, sen var det inget mer med det....

helgen efter så träffa jag en snärta :tuttar på mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg.. :rodnar
vad säger man då???


Hur reagerade mammsen då? :D


Mechanic_D skrev:
20.
När hands-free till telefonen kom var det en jobbig period för mig. En gång som ja kommer ihåg extremt väl var när jag satt på tunnelbanan å snett emot mig sitter en kille i 25-års åldern och plötsligt börjar prata. Egoistisk som man är tror jag såklart att han pratar med mig.
Så hör löd vår konversation:
Killen- Hej
Jag- Hej
- Vad gör du?
- Ähh... Jag åker tunnelbana, vad ser det ut som?
Han ställer ganska många frågor varpå jag svarar men efter ett tag säger han:
- Vänta ett tag, det sitter en snubbe bredvid mig som håller på att jävlas.

Lite risigt läge när det säkert är 10-15 pers som har följt vår konversation.

Gjorde en liknande grej under en APU på en elavdelning på ett stort verkstadsföretag. Satt i en liten vrå vid en dator och skrev på en rapport. Bakom min rygg fanns ytterligare en dator, där så småningom en elektriker satte sig (hade bara mött han i korridoren tidigare). Efter ett litet tag yttrade han något liknande:

- "Aa, vad gör du då?"
-"Äh, sitter och skriver lite bara", säger jag. Han svarar inte, och jag märker sedan att han pratade i telefon. :D :huvet Inget speciellt såhär i efterhand, men just då ville jag inget annat än sjunka genom golvet :)
 

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
En till sak som hände för några månader sedan. Var förkyld och snorade något förskräckligt, var på väg hem från tunnelbanan och lyssnar på musik så jag hörde tyvärr inte fotstegen bakom mig. Helt plötsligt får jag en stor snorklump på tungan och är bara tvungen att loska ut den. :rolleyes:
Vänder mig om samtidigt som jag loskar och såklart så kommer det någon, en kvinna i 30-års åldern. Hon var inte så värst tacksam över den trevliga geléliknande klumpen som sakta rann ner för hennes jacka. Då hade jag hellre svalt den där snorklumpen :zpy
 

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
utbytt mot en Caterham
Jag drar ett par till:

Denna var inte pinsam för mig men väldigt rolig: Vi hade en vit Volvo 850 (det här var på den tiden alla hade volvo 850) jag åker med pappa, han ska göra några ärenden, jag sitter kvar i bilen, två parkeringplatser bort står en exakt likadan volvo 850. Efter en stund kommer en en äldre tant och en gubbe, gubbe går lite för och jag ser att han är på väg mot bilen jag sitter i, han ställer sig utanför plockar fram en bil nyckel och ska till att låsa upp bilen jag sitter i när tanten ropar från den andra 850n: Här borta står vår bil! Den hade jag kul åt ett bra tag :lol

En annan som var lite pinsam för mig: Någon gång på högstadietska vi ställa ut stolar i musiksalen. Jag ska gå och hämta en stol men snubblar på nåt konstigt vis. Framför mig står en av klassen snyggaste tjej. Jag viftar vilt med armarna och försöker få tag i nåt. Tillslut råkar (det är säkert) jag ta tag i hennes bröst :tuttar och klarar mig precis från att ramla i golvet. Jag reser mig upp, hon flinar lite och jag går och hämtar min stol som om inget hänt. Jag tittade ner i golvet rästen av lektionen :död
 

Mang0

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Ort
Sthlm
Hoj
-
Mechanic_D skrev:
En till sak som hände för några månader sedan. Var förkyld och snorade något förskräckligt, var på väg hem från tunnelbanan och lyssnar på musik så jag hörde tyvärr inte fotstegen bakom mig. Helt plötsligt får jag en stor snorklump på tungan och är bara tvungen att loska ut den. :rolleyes:
Vänder mig om samtidigt som jag loskar och såklart så kommer det någon, en kvinna i 30-års åldern. Hon var inte så värst tacksam över den trevliga geléliknande klumpen som sakta rann ner för hennes jacka. Då hade jag hellre svalt den där snorklumpen :zpy

Har gjort nästan samma sak med snus, gick å lyssnade på musik å vrider huvudet samtidigt som jag "blåser" ut snusen 2cm framför näsan på en kille som passerar. Fast speciellt pinsamt va det inte, han får väl se sig för..
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
Får väl bidra med något i denna eminenta tråd!
Denna incidenten kanske inte var så pinsam då, mer jobbig och pinsam nu efteråt när alla kompisar berättar om det.

Det var på förra skolavslutningen, jag slutade alltså andra året på gymnasiet. En kompis till mig tog studenten så vi var där och firade honom. Det blev en hel del öl, champange och drinkar där innan vi drog vidare. Jag och en annan kompis hade bestämt oss för att stanna i staden hela natten och ta en tidig buss hem istället. Sagt och gjort. Vi gick runt o var fulla i flera timmar..utan att egentligen göra något. När sedan busscentralen öppnade så träffade vi på en annan kompis som gjort som oss. Vi hoppar på bussen och när vi närmar oss hemmet så blir vi inbjudna till honom som vi träffade. Så vi gick hem till honom och drack lite virre. Sedan fick vi för oss att vi skulle ner till stranden o bada. Så vi gick och skulle hämta badkläder. På halva vägen (härifrån är minnet blankt) så hade jag sagt:
-Shit, jag glömde nycklarna hemma hos dig (kompisen där vi drack virre).
Så jag satte fart ditåt, kompisarna stod kvar o väntade..men jag kom aldrig.
Det visade sig att jag hade hoppat på en buss (hade inga pengar så en snäll dam hade betalat biljetten..en kompis mamma satt på samma buss och berättade allt senare). Jag stod framme vid busschaffuören i 5 minuter innan jag drog mig bakåt i bussen. Väl på plats hade jag somnat. Eftersom jag inte fått någon sömn på natten så var jag milt sagt dödstrött. Så bussen kom in till stan igen, och åkte hem till åhus igen, och in till stan igen.
Jag vaknade halv tolv på en parkerad buss i stan (Jag hade självklart inte en aning om hur jag kommit dit) av att busschaffuören säger:
- Du kanske ska vakna nu..

Jag flög upp och ur bussen..när jag väl kommit ut så konstaterade jag att jag inte hade någon mobil eller plånbok så jag hade inte en aning om hur jag skulle komma hem..fick senare tag på mamma..och hon var måttligt glad av min lilla trip..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top