Rock ´n Robin - om du vill bråka med War-psycho och de andra som försökt hjälpa till kan du väl göra det via PM och sluta bajsa ner min tråd? ![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Ledsen om du tog ENORMT illa upp av att jag kallade tråden Ska bygga en jetmotor, när en pulsjet (som jag nu var inne på) enligt dig inte kvalificerar i denna kategori. Du kan uppenbarligen en hel del om jetmotorer, men då jag inte köper dina invecklade teorier så väljer jag att fortsätta att kalla mitt projekt för jetmotor, om inte annat för namnet: pulsjet.
Nu är knappast Wikipedia världens mest säkra källa, men enligt dem så finns pulsjeten under jetmotorer, vilket dom justifierar med:
Har förresten köpt ritningar på ebay som hamna i brevlådan idag, perfekt present så här när man nyss tagit A-kort![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Ledsen om du tog ENORMT illa upp av att jag kallade tråden Ska bygga en jetmotor, när en pulsjet (som jag nu var inne på) enligt dig inte kvalificerar i denna kategori. Du kan uppenbarligen en hel del om jetmotorer, men då jag inte köper dina invecklade teorier så väljer jag att fortsätta att kalla mitt projekt för jetmotor, om inte annat för namnet: pulsjet.
Nu är knappast Wikipedia världens mest säkra källa, men enligt dem så finns pulsjeten under jetmotorer, vilket dom justifierar med:
Kom gärna med tips, men bråka kan ni göra någon annan stans!There are a large number of different types of jet engines, all of which get propulsion from a high speed exhaust jet
Har förresten köpt ritningar på ebay som hamna i brevlådan idag, perfekt present så här när man nyss tagit A-kort
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)