Mina starter är inget jag är stolt över och tro det eller ej men jag har faktiskt tränat lite under säsongen utan att nå några större framgångar på just den fronten. Dock så står jag inte helt still och mig veterligen har ingen ens varit i närheten av att köra på mig. Men du vet lika väl som jag att det kan hända saker i starten, kolla bara på vad som hände Züber på Åsen, pga misstag även från de mest erfarna förarna. Om jag hade behövt någon som balanserade hojen åt mig ute på startplattan hade jag förståt din kritik men när det mig veterligen inte finns någon regel för att diska förare som startar dåligt tycker jag att du är ute och cyklar.
Dock ska du ha en eloge för att du tar diskussionen och inte lämnar den som vissa andra gjort när de upptäcker att de inte kan packa på alla sina egna sanningar![]()
Med gapar så menar jag att du väldigt flitigt använder tangentbordet här inne.
Att ta upp dina starter handlade absolut inte om att jag tycker att du ska diskas eller kritisera dig på något sätt. Vi har alla våra brister på RR banan.
Tror dig när du säger att ingen varit nära att köra på dig och det var inte heller vad det handlade om.
Det var en känga till dig och alla andra som pratar om självinsikt och varför man ställer upp.
Det var ett tänkbart senario och vi pratar säkerhet.
//Robert
![Martial Art :martialar :martialar](/img/smilies/martialartist.gif)
Ska man verkligen tävla i RR om man med en fullt fungerande hoj inte håller full gas ens på rakorna? Det är detta tråden handlar om.
Snälla sluta!
Om man läser den här och Zoulflys tråd så handlar dom om mycket annat också.
SÄKERHETEN och FARTSKILLNADER hävdar ju alla att dom diskuterar! Faller inte mina exempel innanför ramarna för den diskussionen??
//Robert
Last edited: