Ska man sälja hojen och börja rida häst istället?

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Finns väl en del av det (mjuka) könet med som kör hoj.Att alla sedan inte skriver på SH är ju en annan femma.Finns även singelkvinnor på SH och dom skulle nog vilja piska dig en aning efter ditt (bäst före datum) skrivande. :whip

Dom måste hitta mig och spänna fast mig först om dom ska göra de, HAH! :rofl

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Strunta även i fotboll, hockey, mm för eran söner--- satsa på konståkning istället.............mycket trevligare:tummenupp

Jag bara säger. På hockeymatcher är det troligen flest gubbar och manliga typer. Var ett par killar (2 stycken) som bestämde sig för att läsa på turistgymnasiet (parallelskolan). Fii Fan alltså, 2 killar och 28 tjejer, 90% mycket najs. Haha andra populära utbildningar som jag läste (IT) är ju fan motsatsen och tjejerna inom IT de är ofta inga höjdare heller.

Kanske dags att starta nästa tråd så jag har något att klaga över :)

BigPhil

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
CBR1000RR 2006 Röd (Såld!)
Här i Stockholm kostar kallhyran för stallplatsen 4500 i månaden, sen ska det till foder, torv, sadlar, utrustning, kläder, hästsläp, försäkring, tävlingsavgifter, ja faan och hans moster.
Under förutsättning att hästen inte behöver till doktorn så snittar det runt 9 lax i månaden för ridningen.

Bitter, jag?

Aj aj aj. Bor iofs på landet så jag drabbas inte lika hårt. 9 lax är ju sjukt mkt. Man skulle kunna ha rätt mkt kul för de pengarna...

stecktech

Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Tänkte bara visa vad som händer när man googlar- mc tjej och häst tjej...

mctjej.jpg <- ORECIC brudar ;)

hästtjej.jpg

bensinskalle

Fulltankad!
Gick med
29 Mar 2008
Hoj
nästa år!!!
För er som inte provat häst är det faktiskt jävligt najs. De säger jag inte bara för att jag är en pHet-tyng naturbegåvning när det kommer till ridning, utan det är faktiskt najs :tuttar

btw: hästar kan också slanga och göra stoppie. de ni

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Tänkte bara visa vad som händer när man googlar- mc tjej och häst tjej...

Nej stecktech, såhär är det:

YvwES.jpg

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Asså man kör ju hoj för att komma ifrån alla bitches som drar i en och vill ligga hela tiden?! :yoparty

Hade en brud jävel som skulle sitta på bönpallen och hänga med överallt, finns inget jobbigare. Dumpade henne snabbt, nåt måste man få göra själv.

Ååååååå!!!!! Två exemplar av: "homo sapiens singularis" även kallat, 'inbiten ungkarl'. En sällsynt art, som dessvärre är utrotningshotad då den har föga intresse av fortplantning.

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Jag tror inte att TS delar erat intresse av att ligga ensam. :7peta :lol:lol:lol

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
Mjäh. Vet inte vad ni drar för fina grejer men försök få en snygg brud att gilla idén att kränga på sig ett skinnställ, ryggskygg, hjälm osv. en fin sommardag med 25 grader +.

Det är inte lätt. Hehe

Repsekt till de b-rudar som gillar att svettas i skinnstället :> :fyllisar
Nej nu måste jag med tåget,
vi hörs!

Inga som helst problem och kränga på mig allt i 25+....hellre åka än att steka sig på playan o bränna halva kroppen:yoparty

Tommy.exe

Guest
Ååååååå!!!!! Två exemplar av: "homo sapiens singularis" även kallat, 'inbiten ungkarl'. En sällsynt art, som dessvärre är utrotningshotad då den har föga intresse av fortplantning.

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Jag tror inte att TS delar erat intresse av att ligga ensam. :7peta :lol:lol:lol

Jag har 3 barn(snart) med min sambo och är att betrakta som färdigreproducerad. Aldrig att hon får sitta med när jag kör.

Hoj är MITT intresse som JAG roar mig med.

Hon kan liksom diska,städa,tvätta. Sånt som HON tycker är kul. :brynad

Last edited:

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Hon kan liksom diska,städa,tvätta. Sånt som HON tycker är kul. :brynad

:va :confused: Antingen så har du synnerligen trist/märklig smak i val av fruntimmer, eller så kommer du att tillhöra kategorin som har familjebuske i stället för familjeträd. :lol :7peta :smasha

I mina öron låter det inte som du förtjänar din tjej... :arsele

Jag gillar att köra bana, därför respekterar jag att min man oxå gör det. :rock Så idag är jag 'gräsänka', medan han har minisemester och bandag. :kär Det förtjänar han!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...