Two stroke man
Gudomlig sporthojare
The crazy is strong in this one.
Till och med Kim Jong-un tyckte att Putin var to insane.
The crazy is strong in this one.
Det tillsammans med att talibanerna ber honom ta det lugnt säger ju en del...Till och med Kim Jong-un tyckte att Putin var to insane.
Enligt ryskt sätt att se det, så är allt fullkomligt logiskt och normalt. De är inte riktigt funtade som oss...The crazy is strong in this one.
Det har han ju inte varit på länge.
På cornucopia.se har man dryftat ämnet ett par dagar och är väl den slutsats som är mest trolig. Putin har ju samtidigt orerat rätt duktigt om etnisk rensning och flugspottande.Tjetjener, syrier och öst-ryssar har väl färre sådana betänkligheter gissar jag.
Jag tror det är svårt att vara diktator utan att få en skev bild av verkligheten.På cornucopia.se har man dryftat ämnet ett par dagar och är väl den slutsats som är mest trolig. Putin har ju samtidigt orerat rätt duktigt om etnisk rensning och flugspottande.
Jag tror det är svårt att vara diktator utan att få en skev bild av verkligheten.
Visat sig i Kahdaffi, rocket-man, Sadam och nu Putler.
Riktigt roligt, har inte sett den förut.Speciellt om man likt General Aladeen "avsätter" dom som säger sanningen och omger sig med dom som säger det man vill höra istället...
Det är en Aladeen idé...
Nytt möte i bunkern kanske?Flyr topparna i Ryssland till bunkrarna innåt landet eller....?
Enligt Expressen:.
Ukrainska underrättelseuppgifter gör gällande att 40 000 syriska soldater ska skickas till Ukraina för att hjälpa Ryssland i kriget.
Inga bra nyheter...: (
Fast, finns det 40 000 Syriska soldater över?Enligt Expressen:.
Ukrainska underrättelseuppgifter gör gällande att 40 000 syriska soldater ska skickas till Ukraina för att hjälpa Ryssland i kriget.
Yupp!Vi får hoppas att dom kommer med kläder för Syriskt klimat.
Verkar så.Fast, finns det 40 000 Syriska soldater över?
Eller spawnar dom ur marken?
Sen ska dom fraktas, utrustas och förses med underhåll i Ukraina också?
Ord nummer två i ditt inlägg ger en uppskattning om sanningshalten i det påståendet.Enligt Expressen:.
Jag hoppas du har rätt!Ord nummer två i ditt inlägg ger en uppskattning om sanningshalten i det påståendet.
Det pratades om 15000 först, men det verkar som om bara 400 av dessa dök upp. Så att det skulle dyka upp 39600 till är knappast troligt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|