Ska man vara orolig för Ryssland?

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ryssland har blockerat inresa för följande personer från USA.
Tror inte någon av dem hade några direkta planer på att åka dit ändå...
Ukr_20.jpg

Den observante uppmärksammar att Trump inte finns med på listan. Så han är fortfarande ok enligt Putin.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Skräpmail någon?
Senaste dagarna har inkorgen svämmat över av en massa skit, hittills idag ett trettiotal. Är det Putins hackers som har lite tråkigt?
Inte värre än vanligt, däremot är jag på riktigt lite nyfiken vad det var för filur som dök upp på forumet häromdagen

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ryssland har blockerat inresa för följande personer från USA.
Tror inte någon av dem hade några direkta planer på att åka dit ändå...
View attachment 469831

Den observante uppmärksammar att Trump inte finns med på listan. Så han är fortfarande ok enligt Putin.

Och den riktigt observante noterar att inga av de fyra levande ex-presidenterna är med. Det BEHÖVER ju inte vara en konspiration.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Inte värre än vanligt, däremot är jag på riktigt lite nyfiken vad det var för filur som dök upp på forumet häromdagen

Det var inte mycket gry i den, han försvann ju lika snabbt som han dök upp. Fast han kanske kommer tillbaka flitigare och envisare i takt med att vi närmar oss valet.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det var inte mycket gry i den, han försvann ju lika snabbt som han dök upp. Fast han kanske kommer tillbaka flitigare och envisare i takt med att vi närmar oss valet.
Vem missade jag?

In other news.
Och jag håller med om att censur är fel väg att gå. Jag vill se vad den andra sidan matas med för propaganda och för att kunna se det måste jag ha tillgång till rysk media. Lägg hellre in en varningsbanner/pop-up.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vem missade jag?

In other news.
Och jag håller med om att censur är fel väg att gå. Jag vill se vad den andra sidan matas med för propaganda och för att kunna se det måste jag ha tillgång till rysk media. Lägg hellre in en varningsbanner/pop-up.
Jag kollade in lite ryska media häromdagen, och det är skrämmande hur dåligt dom ljuger, men ännu mera skrämmande att folk i ryssland ändå köper den versionen.
(kanske inte köper, men återberättar den utan att skämmas som sanning)

Lite som Nordkoreaner som berättar att deres store ledare är bäst i världen på alla idrotter men inte får tävla för elaka väst, och att han aldrig skiter för att hans kropp är så gudomlig.
Nog anar dom att det delvis är lite lögn och överdrift...

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Har själv tänkt detsamma en längre tid och det här påståendet är väl nästan att sparka in öppna dörrar nu. Skulle inte förvåna mig om deras kärnvapen fungerar lika dåligt men det kan förstås bli dyrt att syna
1647374044249.png

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag kollade in lite ryska media häromdagen, och det är skrämmande hur dåligt dom ljuger, men ännu mera skrämmande att folk i ryssland ändå köper den versionen.
(kanske inte köper, men återberättar den utan att skämmas som sanning)

Lite som Nordkoreaner som berättar att deres store ledare är bäst i världen på alla idrotter men inte får tävla för elaka väst, och att han aldrig skiter för att hans kropp är så gudomlig.
Nog anar dom att det delvis är lite lögn och överdrift...
Överlag är ryssarna rätt bra på att genomskåda tjurbajset, men de har också en histora av att försvinna om man klagar på landets ledning, så publikt så "tror" man på propagandan.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vem missade jag?

In other news.

Vi hade en valarbetare här men han försvann när han inte kunde styrka sina påståenden.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi hade en valarbetare här men han försvann när han inte kunde styrka sina påståenden.
Någon borde starta: "Den stora valfettstråden 2022 - här samlar vi allt som gäller valet" i OT2. Sen kan modsen peta dit alla valinlägg så slipper resten av forumet uppleva dem ?

Raderad medlem 51742

Guest
Någon borde starta: "Den stora valfettstråden 2022 - här samlar vi allt som gäller valet" i OT2. Sen kan modsen peta dit alla valinlägg så slipper resten av forumet uppleva dem ?
Finns redan :)

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Så? Blir det bankrutt idag? :va
$100 millar ska betalas.
Och ingen vill ta rubel.
Fickpengar för en oligark.

Nyheter