Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
laidback.nu är ledig så din framtida epostadress kan bli jag@laidback.nu på t.ex. one.com för 220 spänn per år.Oj, du är lyckligt lottad.
Inte värre än vanligt, däremot är jag på riktigt lite nyfiken vad det var för filur som dök upp på forumet häromdagenSkräpmail någon?
Senaste dagarna har inkorgen svämmat över av en massa skit, hittills idag ett trettiotal. Är det Putins hackers som har lite tråkigt?
Ryssland har blockerat inresa för följande personer från USA.
Tror inte någon av dem hade några direkta planer på att åka dit ändå...
View attachment 469831
Den observante uppmärksammar att Trump inte finns med på listan. Så han är fortfarande ok enligt Putin.
Omtänksamt att du kollar åt mig! Tyvärr är jag en sån där som när jag väl lärt mig hur outlook funkar så byter jag ogärna.laidback.nu är ledig så din framtida epostadress kan bli jag@laidback.nu på t.ex. one.com för 220 spänn per år.
Inte värre än vanligt, däremot är jag på riktigt lite nyfiken vad det var för filur som dök upp på forumet häromdagen
Vem missade jag?Det var inte mycket gry i den, han försvann ju lika snabbt som han dök upp. Fast han kanske kommer tillbaka flitigare och envisare i takt med att vi närmar oss valet.
Jag kollade in lite ryska media häromdagen, och det är skrämmande hur dåligt dom ljuger, men ännu mera skrämmande att folk i ryssland ändå köper den versionen.Vem missade jag?
In other news.
Och jag håller med om att censur är fel väg att gå. Jag vill se vad den andra sidan matas med för propaganda och för att kunna se det måste jag ha tillgång till rysk media. Lägg hellre in en varningsbanner/pop-up.Svenska operatörer blockerar ryska medier – är censur rätt metod?
Alla svenska teleoperatörer har valt att blockera ryska mediesajter för svenska användare medan Bahnhof sätter sig emot.www.nyteknik.se
Vilket har diskuterats om det är en krigshandling mot.... Ett NATO land...En annan spaning är att ryssland trålade friskt vid internetkabeln till Svalbard innan den gick av tidigare....
Säkert inget sammanträffande...
View attachment 469836
Det lär det inte bli med tanke på väst eget konstanta pillande med andra länders kablar. Samt trålaren fiskade ju bara...med ankare/dragg....Vilket har diskuterats om det är en krigshandling mot.... Ett NATO land...
Möjligen ett lamt försök att lura ut USS Cole från Östersjön. Noterar att ett flertal media har returscherat bort rosten från Cole.Det lär det inte bli med tanke på väst eget konstanta pillande med andra länders kablar. Samt trålaren fiskade ju bara...med ankare/dragg....
Överlag är ryssarna rätt bra på att genomskåda tjurbajset, men de har också en histora av att försvinna om man klagar på landets ledning, så publikt så "tror" man på propagandan.Jag kollade in lite ryska media häromdagen, och det är skrämmande hur dåligt dom ljuger, men ännu mera skrämmande att folk i ryssland ändå köper den versionen.
(kanske inte köper, men återberättar den utan att skämmas som sanning)
Lite som Nordkoreaner som berättar att deres store ledare är bäst i världen på alla idrotter men inte får tävla för elaka väst, och att han aldrig skiter för att hans kropp är så gudomlig.
Nog anar dom att det delvis är lite lögn och överdrift...
Vem missade jag?
In other news.
Och jag håller med om att censur är fel väg att gå. Jag vill se vad den andra sidan matas med för propaganda och för att kunna se det måste jag ha tillgång till rysk media. Lägg hellre in en varningsbanner/pop-up.Svenska operatörer blockerar ryska medier – är censur rätt metod?
Alla svenska teleoperatörer har valt att blockera ryska mediesajter för svenska användare medan Bahnhof sätter sig emot.www.nyteknik.se
Någon borde starta: "Den stora valfettstråden 2022 - här samlar vi allt som gäller valet" i OT2. Sen kan modsen peta dit alla valinlägg så slipper resten av forumet uppleva dem ?Vi hade en valarbetare här men han försvann när han inte kunde styrka sina påståenden.
Sverige idag..
Nja, det tror jag inte det behöver vara. Men oavsett om det är definitionen, har det skrivits ner av SD att vissa etniciteter är så och andra är si? Kan du länka? Gamla partiprogram och valmanifest är svåra att hitta, det tycks gälla alla Svenska riksdags partier. Kan vara så enkelt att det...www.sporthoj.com
Någon borde starta: "Den stora valfettstråden 2022 - här samlar vi allt som gäller valet" i OT2. Sen kan modsen peta dit alla valinlägg så slipper resten av forumet uppleva dem ?
Finns redanNågon borde starta: "Den stora valfettstråden 2022 - här samlar vi allt som gäller valet" i OT2. Sen kan modsen peta dit alla valinlägg så slipper resten av forumet uppleva dem ?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|