Skulle jag till Gulag? Minns inte den twisten.
Eftersom du gör ditt bästa för att missförstå istället för att göra ditt bästa för att förstå så blir det här bara tjatigt.
Vad menar mannen på bilden rörande sin tacksamhet för den ryska invasionen tror du? Du hamnar ganska nära min poäng när du listat ut det.
Vad en norrlänning kör för bittert 80-tals snack om Stockholm lämnar jag därhän.
Dom frågade alltså en man om han eventuellt kunde se något positivt med kriger, och du printscreenade dom två bildrutor med textremsor som gick att hitta och hävdar att Ukrainarna är tacksamma över att ryssarna bombar sönder deras land?
Du printscreenade inget om kvinnan som grät för att dom hade bombat bort hennes hus, eller den lilla pojken som grät för att han tvingades åka ifrån sin mamma som stannade i en stad som bombades?
Orolig, jag vet inte.
Tror Sverige långsiktigt skulle må bra av ett ofrivilligt kulturutbyte med Ryssland. Lite som ett tufft utvecklingssamtal.
Bara att få se värdegrunden på Södermalm rämna vore värt en vinter i Gulag.
Vad händer med islamisterna om Ryssland invaderar oss, blir de av med friskolelicensen? RUT, blir det kvar? Kan man förnedringsråna Spetsnaz? Hur blir det med Stockholmsveckan i Visby, och kommer Nyamko klamra sig fast i Riksdagen? Så många frågor.
Där har vi ditt citat så kan du läsa själv vad du skrev.
Att du tycker jag är en bitter norrlänning må vara, men i ditt scenario med utvecklingssamtal så måste du ju ta med att ryssland bombar sönder dom städer dom kommer åt, för det har dom ju gjort i alla andra konflikter hittils, inte enbart i Ukraina.
Så du tycker alltså att det är värt att få stora delar av centrala stockholm jämnade med marken, för det är vad ett angrepp från ryssland innebär