Den här tråden är konstig.Den enda ringen Putin behöver är ringmuskeln runt sitt eget finger.
Inte alls, men du är otroligt fånig och gör bara bort dig.Oj, öm tå. Visst ja, det var du som ville tycka men inte göra, nu minns jag.
Aha, man kanske inte ska ta allt på så stort allvar heller.Inte alls, men du är otroligt fånig och gör bara bort dig.
Så är det. Vissa tycker om att posta memes när människor dör. Jag kan tycka det är klädsamt att vänta i vart fall ett par år efter kriget är över, men det är jag det. Well well, får man all sin info från twittertroll så blir det väl så. Man får värdera inläggen därefter.Det går att skoja om det absolut, men det finns ett folk i det där landet med. Som har piskats sedan Tsarväldet…
Det kan bli både bra och dåligt framöver.
Oligarkerna har själva bäddat för det och har levt gott på att stödja Putin.Så är det. Vissa tycker om att posta memes när människor dör. Jag kan tycka det är klädsamt att vänta i vart fall ett par år efter kriget är över, men det är jag det. Well well, får man all sin info från twittertroll så blir det väl så. Man får värdera inläggen därefter.
Det är för att alla tänker kritiskt som de är så kritiska!Så är det. Vissa tycker om att posta memes när människor dör. Jag kan tycka det är klädsamt att vänta i vart fall ett par år efter kriget är över, men det är jag det. Well well, får man all sin info från twittertroll så blir det väl så. Man får värdera inläggen därefter.
Hoppas de tycker du gjort något stort åt deras situation när du berättar att du postar memes.Oligarkerna har själva bäddat för det och har levt gott på att stödja Putin.
Jag har så gott som daglig kontakt med folk i Ukraina och kan inte nog visa mitt förakt för den ryska ledningen.
Typ en promille av den promillenHur många promille utgör de sk oligarkerna av den ryska befolkningen?
Hoppas de tycker du gjort något stort åt deras situation när du berättar att du postar memes.
Humor får ju en att lättare ta sig igenom med den verklighet som råder.Det går att skoja om det absolut, men det finns ett folk i det där landet med. Som har piskats sedan Tsarväldet…
Det kan bli både bra och dåligt framöver.
De har väldigt svart humor och tycker att det känns bra att kunna skratta åt eländet.Hoppas de tycker du gjort något stort åt deras situation när du berättar att du postar memes.
I ett krig är det synd om många, på båda sidor. De som drabbas.Humor får ju en att lättare ta sig igenom med den verklighet som råder.
Tycker synd om ryssarna som inte stödjer anfallskriget och som får anpassa sig till ett liv under en diktatur.
Men å andra sidan är det nog mera synd om ukrainarna som försöker överleva Rysslands försök att radera landet från kartan.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|