Kratoz
Gudomlig sporthojare
Ok, jag trodde kanske att vissa faktiskt vänt pga något jag missat.Jag skrev inte att de var många.
Blir bara trött på allt snack om Rysstroll så fort någon avviker. Om man ens misstänker att ryska propagandamaskinen skulle välja Tammer av alla människor för att föra deras talan så behöver man hjälp. Agentski Tammerski, da.
Till och med de jag känner som är mest PK och som aldrig sagt ett ont ord om någon från ett annat land har vänt. Ryssland ska bombas till grus. Putin ska torteras. Hyckleri deluxe. Jag har svårt att se dessa människor uttala liknande saker i konflikten mellan Etopien och Eritrea. Skillnaden är kanske att det bor bruna människor där?
Jag tror inte heller Tammer är ett ryss-troll.
Däremot är det några av de bästa whataboutism exemplen jag någonsin sett vilket borde få vem som helst att undra.
Att andra varit lika illa eller värre, speciellt inte för flera sekel sedan, rättfärdigar väl inte detta övergrepp? ?
Två fel gör inte ett rätt i min värld.
Jag är helt för att man får tycka vad man vill men när någon har sina försvar så stenhårt självklara, oavsett sida, så tror jag nog att den är den personen som är fast i sin övertygelse snarare än jag.
Jag tycker på alla sätt att du ska fortsätta påminna dem i din närhet att ryssar, ryska- folket inte är detsamma som Putler och hans vedervärdiga armé.