Så det är inte NATOs fel alltså?
I Tammerversum är allt NATO/USA's fel
Så det är inte NATOs fel alltså?
Det finns inga uppgifter om att Nato skulle erbjuda medlemskap, även om ett närmande till EU skulle kunna oroa ryssarna. Sen är ju inte Moldavien granne med Ryssland vilket gör landet mindre intressant för ryssarna.Så det är inte NATOs fel alltså?
Så det är inte befogat/behövligt av Ryssland att anfalla det grannlandet?Det finns inga uppgifter om att Nato skulle erbjuda medlemskap, även om ett närmande till EU skulle kunna oroa ryssarna. Sen är ju inte Moldavien granne med Ryssland vilket gör landet mindre intressant för ryssarna.
Det är klart det gränsar till Ryssland. Ukraina finns ju egentligen inte som nation utan är en del av det Ryska riket enligt Putin.Det finns inga uppgifter om att Nato skulle erbjuda medlemskap, även om ett närmande till EU skulle kunna oroa ryssarna. Sen är ju inte Moldavien granne med Ryssland vilket gör landet mindre intressant för ryssarna.
Det där var ta mig fan den bästa förklaringen jag sett över situationen
Det är klart det gränsar till Ryssland. Ukraina finns ju egentligen inte som nation utan är en del av det Ryska riket enligt Putin.
Det där är bara Putins retorik för att imponera på ryska folket, det är många ryssar som längtar tillbaka till Sovjettiden. Inget att ta på allvar för oss européer.Det är klart det gränsar till Ryssland. Ukraina finns ju egentligen inte som nation utan är en del av det Ryska riket enligt Putin.
Så alla länder i hela världen måste gå med i Nato, annars kommer de angripas av Ryssland..? Det är till att ha höga tankar om Rysslands kapacitet, och låga tankar om Rysslands ambitioner.Det där var ta mig fan den bästa förklaringen jag sett över situationen
Låt oss vara överens om att Bidens ålder börjar bli en faktor.Och jag har sett filmer när Trumpen misslyckas med att få med sig ett paraply in i AF1.
Tror inte att någon av händelserna påverkar personens förmåga att vara president.
Sant! Georgien vågade han trots att GwB var avgående. Förmodligen kunde han vara någorlunda säker på att USA hade fullt upp i Afghanistan och Irak men ändå, modigt! Men det var väl ingen fullskalig invasion likt Ukraina å andra sidan? Så inte fullt jämförbart kanske. Var det inte krig i Libanon den sommaren också?Trams. Invasionen av Georgien, som ju var den första utrikes expansionen, hände med en republikansk president vid rodret. Det vi ser nu hade hänt, oavsett vilken president som hade suttit vid makten. Han testar hur långt han kommer och kommer att fortsätta tills han får däng.
Båda de där gubbarna får gärna checka in på något hem och låta yngre förmågor ta vid.Låt oss vara överens om att Bidens ålder börjar bli en faktor.
Fast FBI hade ju fel, trots en av världshistoriens mest gedigna utredningar med oändliga resurser och ofattbart politiskt stöd så kom Mueller fram till, ingenting alls.Trump hintade väl om att inte gå i krig för Baltikum om jag inte minns fel.
Och sedan valde han att tro på Putin före sina egna myndigheter (CIA, FBI, NSA eller vilka det nu var) då Putin sa "Russia had nothing to do with it." ang att Ryssarna försökt påverka valet 2016.
Gissar att det bla är basen för Brooklyns lite hårdragna kommentar.
Det där är bara illvilligt Teresa Kuchler käbbel.Trump var en stor beundrare av Putin, Putin jobbade för att Trump skulle bli president och Putin har understött VARJE form av yttring som stödjer Trumps förljugna världsbild.
Lika barn leka bäst.
Bidens åldersrelaterade mentala status är en helt annan dimension än Trumps, förvisso anmärkningsvärda, narcissism.Båda de där gubbarna får gärna checka in på något hem och låta yngre förmågor ta vid.
Men även han är gammal nog för att fyra år skall vara en lång tid.Bidens åldersrelaterade mentala status är en helt annan dimension än Trumps, förvisso anmärkningsvärda, narcissism.
Nja, man hittade bevis på att Ryssland påverkat valet men inte att Trump hade någon del i det.Fast FBI hade ju fel, trots en av världshistoriens mest gedigna utredningar med oändliga resurser och ofattbart politiskt stöd så kom Mueller fram till, ingenting alls.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|