Jag bad min assistent, han fixade det urval jag bad honom.Kan du länka till nån vettig finsk media? Gärna som är skriven på svenska.
Jag bad min assistent, han fixade det urval jag bad honom.Kan du länka till nån vettig finsk media? Gärna som är skriven på svenska.
Väcker ingen större förvåning...
Finsk media skriver precis samma nyheter som svensk, norsk, tysk, engelsk etc. Media i väst är inte statsstyrd, vilket kanske kommer som en överraskning för några.
SVT borde lära sig mer av Ryssland, det här påminner om både klimat- och migrationsreportage i vår regim-media.
Mannen på gatan någon?
Kollade lite på Carina Bergfeldt igår.
Pumpstation...?
Så uppenbart fejkade "bevis" på ukrainska attacker...
Hur mår du egentligen?Svårt för Putinkramarna nu att hålla sig om topic… men förståeligt.
Skurkregimer brukar försvaras av… skurkar?
Det verkar onekligen som om idioten bestämt sig för att starta krig i Europa.
Det där j@vla krigshetsande Nato- landet!Hm, onda landet NATO verkar ha skickat upp flygetyg med transpondrar avslagna som behöver fylla på lite från de 95 ton bränsle som cirkulerar över Rumänien i skydd av östra karpaterna.
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
View flight on Flightradar24www.flightradar24.com
Tja, kan helt klart debatteras...Just Biden är ju helt klart inte vid sina sinnes fulla bruk förvisso.
Nej det kan nog tyvärr inte debatteras, han är ofta kraftigt förvirrad och det kan man lätt kontrollera om man vill.Tja, kan helt klart debatteras...
Men de flesta republikaner verkar stå bakom honom i detta iaf.
Hörde just Lindsey Graham säga att Biden var "spot on".
Har inte sett D och R vara så eniga på åtskilliga år.
Putin kanske räddar usa och återupprättar NATO.
Det vore ju ganska ironiskt...
Vad tycker Trump? Illa om krig gissar jag?
Tusentals från Syrien och Afghanistan går bra men när det gäller ett land i närområdet med liknande kultur så är det tydligen stopp. Polen som gärna målas upp som the bad guy i svensk media har en annan inställning https://www.euronews.com/2022/02/14...-of-ukrainian-refugees-says-interior-ministerUndrar hur det går för den norrländska mannens MSB utredning.
Synd att Socialdemokraterna inte vill släppa in några ukrainska flyktingar förresten, undrar vad det beror på.
Tusentals? Testa miljoner.Tusentals från Syrien och Afghanistan går bra men när det gäller ett land i närområdet med liknande kultur så är det tydligen stopp. Polen som gärna målas upp som the bad guy i svensk media har en annan inställning https://www.euronews.com/2022/02/14...-of-ukrainian-refugees-says-interior-minister
Ett tips är att kolla vad Charlie Weimers säger och skriver om saken.Svårt för Putinkramarna nu att hålla sig om topic… men förståeligt.
Skurkregimer brukar försvaras av… skurkar?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|