Varför skulle ett hatande troll vilja ha en bild från verkligheten menar du?Ett tips är att kolla vad Charlie Weimers säger och skriver om saken.
Varför skulle ett hatande troll vilja ha en bild från verkligheten menar du?Ett tips är att kolla vad Charlie Weimers säger och skriver om saken.
Ah, ännu en påhittad konspirationsteori.Trump gillar Putin och har nog fått både det ena och det andra av honom för att spela hans kort.
Jag blir svaret skyldig.Varför skulle ett hatande troll vilja ha en bild från verkligheten menar du?
Det är klart de är välkomna till tex Polen och Ungern, hit också om nu inte sjuklövern fyllt oss till långt över bristningsgränsen med MENA.Polen och Ungern har ju propagerat för att invandring skall ske från närområdet så dom lär väl vara OK med att ta emot flyktingar, om det smäller, iom gräns mot Ukraina.
Sedan får man ju hoppas att resten av EU ställer upp solidariskt och hjälper till.
I Sverige verkar de flesta partier tycka att -"Sverige är fullt" som Jimmie sa i 30 minuter.
En miljon låter väl lite mycket kanske.Det är klart de är välkomna till tex Polen och Ungern, hit också om nu inte sjuklövern fyllt oss till långt över bristningsgränsen med MENA.
Jag tycker vi tar en miljon ukrainare ändå, jag tror faktiskt det vore bra för oss.
Ah, så fick några denna tråd att också handla om invandring, Den Enda Frågan.
Men det är ju bra att kopplingen krig-flyktingar blir synliggjord.
Markus, ditt tjat om troll börjar bli tröttsamt. Har du inte lyckats läsa dig till något intressant på MSB-s hemsidor?
Eller är du bara sur för att du framstår som Putins store försvarare nu när det blivit precis som vi andra sagt i en månad eller så? Livet går vidare för det.
Väntar också på det!Nej jag hittar inte MSB avslöjandet, kan du länka?
Troll
En miljon låter väl lite mycket kanske.
Får igen hoppas att Tegel har rätt.
Debattera Bidens sinnen görs ju redan ganska frekvent även om jag inte direkt står i hans hörna.
Hur konstigt det än kan låta tror jag att den enda långsiktiga lösningen är att låta Putin sitta med vid alla församlingar typ G7.
Och ja, jag vet varför det är G7 men Ryssland måste inkluderas och inte exkluderas om vi, liberala demokratier, ska slippa ha honom på andra sidan i varenda konflikt.
Vilka är Putinkramare? Vilka är skurkarna som försvarar skurkregimer?Svårt för Putinkramarna nu att hålla sig om topic… men förståeligt.
Skurkregimer brukar försvaras av… skurkar?
Vad har Trump fått av Putin, alltså vad består ”det ena och det andra” av?Trump gillar Putin och har nog fått både det ena och det andra av honom för att spela hans kort.
Vad har blivit som ”ni andra” pratat om i en månad? Vad har Markus sagt som försvarar Putin?Ah, så fick några denna tråd att också handla om invandring, Den Enda Frågan.
Men det är ju bra att kopplingen krig-flyktingar blir synliggjord.
Markus, ditt tjat om troll börjar bli tröttsamt. Har du inte lyckats läsa dig till något intressant på MSB-s hemsidor?
Eller är du bara sur för att du framstår som Putins store försvarare nu när det blivit precis som vi andra sagt i en månad eller så? Livet går vidare för det.
Sluta ställ så dumma frågor.Vilka är Putinkramare? Vilka är skurkarna som försvarar skurkregimer?
Vad har Trump fått av Putin, alltså vad består ”det ena och det andra” av?
Vad har blivit som ”ni andra” pratat om i en månad? Vad har Markus sagt som försvarar Putin?
Så många frågor, så få svar. Jag undrar varför. Sannolikt blir det inga svar då du har en förmåga att försvinna när det visar sig att du har fel eller så försöker du med ett taffligt försök till härskarteknik. Det känns nästan som att du är någon sorts politruk som tror du kan något.
Annars kan du alltid hävda att du var ironisk. När kommer länk till MSBs avslöjande?
Apropå att vilja något. Trumph, han vill ha pengar. Vem som helsts pengar, även Tyska och Ryska bankers pengar, men även "patriotiska" insamlade yanks pengar. Det verkar som att Putin inte förstått att Unionen (Sovjet, inte NATO) upplöstes utan våld 1991. Att sätta ihop Putionen med våld kommer inte att fungera.
Var det inte Putin som sade förut, kan inte Ryssland få gå med i Nato så blir det lugnt, då finns det ju ingen "fiende" längre.
Och när Ryssland och Ukraina själva säger att det inte blir något krig står USA och skriker att jo det blir det.
Nu har det grävts vidare i den där videon som skulle visa eldstriden med sabotagegruppen.
-Metadata från videon visar att de skapdes innan det skulle inträffat och mappen där videon hamnade skapades ännu några dagar innan det.
Så antigen reste någon tillbaka i tiden och skapade filmen innan händelsen eller så är den fake.
-Metadatan hade även hänvisningar till ett annan video från Finland för några år sen som innehåller exakt samma ljud av explosioner som finns i den senast publicerade.
Dvs. man har klippt in ljud från en gammal video på nätet.
-Explosion nummer två i videon så klipps ljudet av och fadar inte ut som ljud brukar göra. Vilket är ännu ett bevis på att videon är manipulerad.
Så videon var ett försök till att skapa ett casus belli för en rysk invasion genom att felaktigt säga att det var en polsktalande grupp ukrainare som försökte attakera kemikaliedepå.
Detta spinns fortfarande runt på ryska medier och dessa samarbetspartners.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|