Ska man vara orolig för Ryssland?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Och Ukraina angriper inte Ryssland?? För att inte tala om hela EU och USA.?
Vet du var gränsen går? Kolla på det först.

men för att svara: NEJ

angriparen är Ryssland. Ryssland är angriparen. 2008 i Georgien. 2014 i Ukraina. 2022 i Ukraina.

ditt tankegods är intressant dock. Jag bryter mig in i ditt hem, du trycker ut mig genom dörren och jag anklagar dig för att ha tafsat. Bara lägg ner.

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Vet du var gränsen går? Kolla på det först.

men för att svara: NEJ

angriparen är Ryssland. Ryssland är angriparen. 2008 i Georgien. 2014 i Ukraina. 2022 i Ukraina.

ditt tankegods är intressant dock. Jag bryter mig in i ditt hem, du trycker ut mig genom dörren och jag anklagar dig för att ha tafsat. Bara lägg ner.
Säger bara USA, indianerna och Sydafrika, England Indien, Gambia, Frankrike Senegal, Kameron, Spanien Latinamerika…

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Putin har ju tagit pillret ni talar om.

Föresten idag blev det olagligt att avgå/avsluta sin anställning som stads tjänsteman/befäl i rusland, många års fängelse för att inte vilja jobba kvar.
Kan man få fortfarande få sparken?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Väldigt många ryssar har flytt, från sitt hemland.

Inte för att det är krig där, utan för att dom kan skickas antingen i fängelse eller till det orättfärdiga anfallskriget i Ukraina, för att dö i köttkvarnen, på påhittade grunder när som helst. av sin egen regim.

Den store orange mannen hade väl ett uttryck för såna länder.... Shithole...

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Jag ska snart förklara vad ”Warrior spirit” betyder men… först ska jag låta dom med ovetskap spekulera och fabricera… minns att nyckeln till framgång är inte är att vara envis, ha självdisciplin…

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Det är när man gömmer sig i en bunker, skickar dubbelgångare till möten och bajsar i väskan!
Och ställer in militärens närvaro på "segerdagsparaden" för att man är rädd för dom.
Vet du vad menas med ”Green basker”? Ta det en miljard ggr och du kommer inte ens att vara i närheten.., så… nu kan du fortsätta med att spekulera, och fabricera i all din ovetskap…

Och vad det beträffar att invadera andra länder titta/se historiken om Spanien, Frankrike. UK, USA… EU är en frontlinje for USA… påminner mig om schack.. offrar bönderna först…

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...