Äta en groda eller en näve grus var analogin i Kvartal.Vad väljer du, äta kobajs eller hästbajs?
Frågan hör hemma på skolgården på en lågstadieskola.
Ja, man kan tycka det.Vet inte om det här hemma i tråden så släpper det här efter detta.
Jinmie var väldigt tydlig med att han valde västerländska liberala demokratier istället för diktatur eller auktoritära regimer.
Det är väl huvudsaken.
När tidigare fördömande epitet tagit slut, tillsammans med argument i sakfrågor, får identitetspolitiken finna ny identitet åt sitt föraktobjekt. Enkelt.Ja, man kan tycka det.
Sedan undrar jag vart narrativet att SD skulle vara putinvänliga kommer ifrån?
Den enda jag har hittat i mitt facebookflöde som är putinvänlig är defenitivt anti SD.
Alla jag vet röstar SD är definitivt anti Putin/Ryssland
Som sagts tidigare, Putin behöver bara övertyga sig själv om sakers upplevda verklighet. Hela världen har fel och Putin rätt. Kejsarens nya kläder har perfekt passform.Märkligt, inte sant?
Man skulle ha ägt ett företag som hyr ut privatjets, dom har gått skytteltrafik ut ur landet.Som sagts tidigare, Putin behöver bara övertyga sig själv om sakers upplevda verklighet. Hela världen har fel och Putin rätt. Kejsarens nya kläder har perfekt passform.
Liten observation så här på morgonen, inte ens företagsledarna i Ryssland verkar lita på Putins avsikter så man tar det säkra före det osäkra och tar den säkraste vägen ut ut landet istället för den snabbaste på sina affärsresor. Man hade inte uppgivit destinationen på sin flight utan helt plötsligt landade planet, i Grekland. Flyget tillhör en import/export-firma.
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
The world’s most popular flight tracker. Track planes in real-time on our flight tracker map and get up-to-date flight status & airport information.www.flightradar24.com
Jag förstår att du vill få till en diskussion, men varken du eller jag får någonting ut av en sådan.Vad är det du inte tror på som Fox och Samnytt publicerat?
Försök att hyfsa debatten nu, vill minnas att du själv var magister nyligen.
Nja, det är väl inte konstigt att Putins egen media har nyheterna först?Tre och en halv timme efter att RT meddelat att Putin kommer erkänna rebellområdena så rapporterar SvD och SVT detsamma.
Det var alltså en lögn klockan halv fyra idag men nu är det en sann nyhet! Hurra!
Krig är fred och vi har alltid varit i krig med Oceania.
/Åsiktsministeriet
Det visar bara på hur viktigt det är att bara läsa Aftonbladet, för hur ska gemene man kunna tänka kritiskt själv?!Nja, det är väl inte konstigt att Putins egen media har nyheterna först?
Ibland har dom ju nyheterna redan innan dom har hänt.
Däremot kanske tre timmar är lite väl mycket eftersläp, jag vet inte när övriga media publicerade.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|