Nej, den lille byxskitaren har aldrig brytt sig om ingångna avtal, men man måste ändå få en underskrift på att kriget är slut och vid vilka gränser, annars är det inte slut.
Vad du o jag och andra tycker är rimligt, är liksom inte intressant för Putte och ledarskitket i ryssland.
Putte kommer vilja samla kraft och starta igen lite senare (åratals). Under tiden skylla på Nato, väst eller stjärnorna.
Fast troligen på alla ryska förrädare som som inte krigade som män! Tro mig det kommer rensas rent bland cheferna. Det har ju redan hänt dessutom.
I i framtiden kommer en annan despot som ska återställa "Rysk heder" genom att ta "det som tillhör ryssland". (=tänk sovietunionen)
Kina vs Taiwan och all annan mark som Kina än gång haft, samma sak där.
Despoter och vår svenska bus, ska man inte mjäka med. De förstår tyvärr bara våld.
Jag funderade igenom detta då jag var 19 år och spenderade 10år i försvarsmakten.
Demokrati, mänskliga rättigheter och likabehandlande av kvinnor o män är fan värt att offra sig för!
Finns mycket fint i sverige som många tar för givet. DET är farligt då det snabbt kan ändras.