Ah, så även när man har fel har man rätt, love itJag har bara läst att det var ryzzland som misstänktes ligga bakom, och den kinesiska båten hade ju sällskap av en ryzzk båt hela tiden
Ah, så även när man har fel har man rätt, love itJag har bara läst att det var ryzzland som misstänktes ligga bakom, och den kinesiska båten hade ju sällskap av en ryzzk båt hela tiden
Den snubblande senildemente stofilen Joe Biden är säkert en värdig motståndare. Putin kan ju i alla fall gå själv, en bra början om man vill agera världsledare. Glömmer inte bort vad han ska säga, och stupar inte över en mattkant.Näe, visst skulle det kunna vara Kinas påhitt då, och den ryzzka båten bara råkade följa efter den kinesiska hela tiden, men det låter inte direkt troligt tycker jag
Den byxbajsande bunkerdvärgen puttler är ju bästa kompis med Wish-NallePuh i Kina, så att dom samarbetade är ju ganska troligt
Den snubblande senildemente stofilen Joe Biden är säkert en värdig motståndare. Putin kan ju i alla fall gå själv, en bra början om man vill agera världsledare. Glömmer inte bort vad han ska säga, och stupar inte över en mattkant.
Att Joe Biden är helt borta och oklart om han ens är vid medvetande blir varken bättre eller sämre av den saken.Tja, puttler trillar också i trappor har jag hört
Att Joe Biden är helt borta och oklart om han ens är vid medvetande blir varken bättre eller sämre av den saken.
Det gjorde det nog.Och inga Ukrainare dog tydligen.
Jag skulle tro att Ukraina har förlorat så många man att det ny börjar kännas och vara ett problem. Det spelar ju inte någon jättestor roll om Ryssland förlorar 5:1, den ryska ledningen skiter i om halva befolkningen dör, bara de lyckas knäcka Ukraina.
Det börjar närma sig tidpunkten när Europa måste bestämma sig för om Ukraina ska behöva ge upp, eller skicka manskap för att hjälpa dem.
En amerikan jag jobbade med 2016 uttryckte det tänkvärt:Nej, USA borde helt klart kunna skaka fram bättre kandidater tycker man
En amerikan jag jobbade med 2016 uttryckte det tänkvärt:
Det bästa med valet var att Hillary förlorade och det sämsta var att Trump vann
Var väl mer fysiken i hennes fallJa Hillary var ju inte heller någon pur-ung toppkandidat....
Hon stapplade väl omkring och var förvirrad i slutet på kampanjen.
Problematiken har ju funnits där från början. Även om Ryssland har så usel stridsmoral, undermåligt materiel och och allmänt klantig stridsledning som man påstår, så är de ändå en svår nöt att knäcka. Ännu efter snart två års strider har inte Ukraina (med dess erkänt tappra och överlägsna soldater) lyckats få ryssarna på fall. Inte ens oavbruten tillgång på toppmodern teknologi från USA och EU har lyckats ändra på saken. Och vart har den entusiastiske revolutionären Zelenskyj tagit vägen? Har inte sett röken av karln på flera månader.Jag skulle tro att Ukraina har förlorat så många man att det ny börjar kännas och vara ett problem. Det spelar ju inte någon jättestor roll om Ryssland förlorar 5:1, den ryska ledningen skiter i om halva befolkningen dör, bara de lyckas knäcka Ukraina.
Det börjar närma sig tidpunkten när Europa måste bestämma sig för om Ukraina ska behöva ge upp, eller skicka manskap för att hjälpa dem.
Så demokrati är inte alltid bättre än diktatur?Nej, USA borde helt klart kunna skaka fram bättre kandidater tycker man
Han har inte varit uppe på RIA Novosti på ett tag nu.Och vart har den entusiastiske revolutionären Zelenskyj tagit vägen? Har inte sett röken av karln på flera månader.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|