Såg det, superkul!Tydligen ganska stor, eftersom det var det vi gjorde
Men, var det inte du som anförde att det inte behövdes?
Såg det, superkul!Tydligen ganska stor, eftersom det var det vi gjorde
Såg det, superkul!
Men, var det inte du som anförde att det inte behövdes?
Bra!Jag är upplärd att aldrig ange sånt publikt.
Anta inte så mycket är väl läxan du kan lära dig då.Efersom det då inte var känt så antog jag att det inte behövdes.
Men jag visste till skillnad från dig att förmågan fanns
Det finns mycket som inte kommuniceras utåt.
Anta inte så mycket är väl läxan du kan lära dig då.
Ändå yrade du och påstod att det inte behövdes.Detsamma, du ANTAR att allt svenskt är dåligt och mesigt bara för att vi inte släpper Rambo-klipp på det.
Tydligen hade luftlandsatt både gubbar med pangpang och hundar på båten, men vi har inga såna där tuffa klipp som finnarna släppte.
Kavalleri.Kan du berätta vad du länkar till? Jag bojkottar i möjligaste mån Musk.
Ingen lans?
Det där gäller bara hans supertöntiga bilar, X och Starlink kan man använda.Kan du berätta vad du länkar till? Jag bojkottar i möjligaste mån Musk.
Det där gäller bara hans supertöntiga bilar, X och Starlink kan man använda.
Tror du bidrar mycket mer med annat till honom.Nej, jag unnar honom inte ens 1 öre eller vad han nu får av ett klick.
Ändå yrade du och påstod att det inte behövdes.
Det man i efterhand kan säga med säkerhet är att a) jag hade fel, b) du hade fel, c) jag hade rätt i att vi inte vågar fullfölja för nu är de är släppta och vi ljuger att det finns bevis för att det inte var sabotage.
Så det blev ändå 2-1 till mig.
Tror du bidrar mycket mer med annat till honom.
Har du AP7?
Privatekonomin först?Det gör jag alldeles säkert, och det var därför jag skrev "i möjligaste mån".
dvs jag tänker inte klicka på kavalleristen i säcken utan det ska åtminstone finnas ett acceptabelt motiv/mål.
Ja, jag har lite AP7 och det är motiverat.
Du har fel, de är inte släppta i brist på bevis, åklagaren ljuger och påstår att det är bevisat att det inte var sabotage.Jo, jag vet att du är anhängare av "finns det inga bevis så får man skapa dem" lite så som USA gör när dom invaderar länder.
Men både Finland och Danmark släppte också båtarna, för att inte prata om norrmännen som fick kablar kapade långt innan oss
Privatekonomin först?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |