Steffo K
3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Bitarna har inte bara fallit på plats. De är numera även cementerade på plats...Du vet vem Mr President Putin är liksom många andra… men vet du vad Mr President Putin är?? Det enda du vet om är vad medhårsmedia har lyckats med att få dig att tro!
Jag vet VAD Mr President Putin är! Därför säger jag som jag sagt tidigare: Putin är en VINNARE och oslagbar! INGEN kommer att kunna bryta ner mot Mr President Putin! Definitivt inte dumskallarna i EU hierarkin!
Sverige stöder Ukraina ekonomiskt med pengar som Sverige inte har råd med! Det vill säga lånade pengar. Du vet… att låna är att leva över sina tillgångar…
Medhårsmedia säger att kriget mellan Israel och Hamas kostar drygt en miljard per dag… hur mycket kostar kriget mellan Ryssland och Ukraina per dag??
Att Miljöpartiet stöder Ukraina och kan köpa mer bomber, missiler och granater etc är lite märkligt… har du funderat på hur stor negativ påverkan det har på miljön.?? speciellt det som odlas i i Ukraina.?
Jag tror att det är vad man kallar ”Radiation” …
Covid-trådens antivaccare hyllar diktatorn i öst med närmast tillbedjande tilltal. Jag hoppas att du bara trollar Kurtan, men det har pågått i några år nu så trolleriet är inte så underhållande längre.