Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Oooh, skall du svara på alla saker jag undrat över sen tidigare och som lämnats obesvarade. NiceJag är med frugan och ledig. Tills imorgon kväll. Du lär nog ångra dig när jag har mer tid…..
Jag tar dem igen i omvänd ordning
-Är det en del av diskussionstaktiken att du byter ämne så fort frågorna blir jobbiga eller går dina tankar kors och tvärs så hela tiden?
-Tror du att jag arbetar för MUST, KSI, OPIL, FRA, SÄK, IB, GBU, SÄPO, Grupp Barbro eller någon variant av Stay Behind rörelsen och har infiltrerat SH 2003 för att diskutera Ryssland med dig nu?
-Anser du fortfarande att Svalbard är ryskt, fast det bara är ett ryskt företag som äger gruvan och bedriver verksamheten trotts att resten av världen, Ryssland inkluderad, tycker annorlunda?
-Nästa fråga la jag in som en bild och återpublicerar denna igen:
-Anser du att Ryssland ljuger när de själva säger att de använder utarmat uran i ammunition i Ukraina?
-Anser du att Girkin ljuger när han säger att de trupper han ledde var bland de första som gick in i Donbass och inledde det första kriget?
-Har Ukraina anklagat Ryssland för folkmord?
-Anser du fortfarande att Ryssland och/eller milisgrupperna från Donbass bara riktar in sina attacker på militär infrastruktur?
-Tror du att USA har hemliga underjordiska biovapenlabb i Ukraina?
Sen hade jag en massa frågor i detta inlägg jag ville ha svar på också:
Ska man vara orolig för Ryssland?
Oavsett vad som något annat land har gjort genom världshistorien, så är inte Rysslands agerande mot Ukraina legitimt. Egentligen det enda som behöver sägas.... Det påstås att Idi Amin kastade journalister till krokodilerna när dom ställde besvärliga frågor, det gör ju inte rysarnas kastrering...
www.sporthoj.com
Ser fram emot svaren