Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Låter det rimligt? Kärnvapen smäller av innan Putin faller.
Jag börjar tycka att stridsviljan på ryska sida verkar svag. Vi får hoppas att Putins order inte blir lydd när han trycker på knappen.
Låter det rimligt? Kärnvapen smäller av innan Putin faller.
Enligt uppgift har han låst in sig i sin bunker i Uralbergen tillsammans med några oligarker,.Men vart är Putin? Vad jag förstår så har han inte gjort ett offentligt uttalande på flera dagar.
Sök på Youtube på den och tänk sen när de sätter igång mot bebyggda områden.Verkar vara en ganska otrevlig apparat TOS-1.
Det där är ju kortet ingen vill se komma upp på spelbordet. Han är trängd och hur trängda despoter agerar är svårt att förutspå.Låter det rimligt? Kärnvapen smäller av innan Putin faller.
Tänk Nordkorea.Att isolera Ryssland från omvärlden i några generationer låter inte speciellt sunt? Hatet mot väst lär ju inte minska då, så det känns som att man kan skapa diverse problem för framtiden. Jag menar har allas lika värde redan försvunnit?
Någon behöver hitta den bunkern, klippa kommunikationslänken, gjuta igen alla rymningsvägar, och fylla skiten med cyklon b.Enligt uppgift har han låst in sig i sin bunker i Uralbergen tillsammans med några oligarker,.
Jag tror dom sitter och räknar på hur dom ska rädda sina pengar och samtidigt göra en exit ur den här smörjan
Jag börjar tycka att stridsviljan på ryska sida verkar svag. Vi får hoppas att Putins order inte blir lydd när han trycker på knappen.
Det låter som önsketänkande mer än något rationellt. Att Putins order inte skulle bli lydd när det krisar som mest eller att det sitter ett gäng oligarker i Uralbergen och planerar sin framtid i Costa Rica? Osannolikt. Det har inte gått många dagar sedan invasionen och Ryssland har så mycket mer resurser än de flesta tror. Det kan hålla på i ett år om det vill sig illa.Enligt uppgift har han låst in sig i sin bunker i Uralbergen tillsammans med några oligarker,.
Jag tror dom sitter och räknar på hur dom ska rädda sina pengar och samtidigt göra en exit ur den här smörjan
Det vore rimligt om Europa och Kina delar upp Ryssland emellan sig. Uppenbarligen är de ”ett folk utan herre”(som pUtler kallade fd Sovjetstater nyss).Enligt uppgift har han låst in sig i sin bunker i Uralbergen tillsammans med några oligarker,.
Fräsch tanke...Någon behöver hitta den bunkern, klippa kommunikationslänken, gjuta igen alla rymningsvägar, och fylla skiten med cyklon b.
...som en i min grupp, vådaskott efter vaktavlösning där bakom inkvarteringen mot norr. Mantelrörelse före uttag av magasin. En herre man inte skulle vilja ha med ut i strid.Vi har alla varit där. Givetvis sker det saker när det hamnar på film.
Jag hoppas vi får en ny Stanislav Petrov om Putin ger ordern. Stanislav är mannen som räddade världen.Det låter som önsketänkande mer än något rationellt. Att Putins order inte skulle bli lydd när det krisar som mest eller att det sitter ett gäng oligarker i Uralbergen och planerar sin framtid i Costa Rica? Osannolikt.
Makes no sense. Målet är ju att hitta en långvarig lösning. Långvariga lösningar sker alltid när det finns en bra maktbalans. Att Ryssarna får välja mellan att bli européer eller kineser är befängd.Det vore rimligt om Europa och Kina delar upp Ryssland emellan sig. Uppenbarligen är de ”ett folk utan herre”(som pUtler kallade fd Sovjetstater nyss).
Hoppet är det sista som överger en. Dock fortfarande osannolikt.Jag hoppas vi får en ny Stanislav Petrov om Putin ger ordern. Stanislav är mannen som räddade världen.
...som en i min grupp, vådaskott efter vaktavlösning där bakom inkvarteringen mot norr. Mantelrörelse före uttag av magasin. En herre man inte skulle vilja ha med ut i strid.
Makes perfect sense. Det är ju så Putin lagt fram det hela. Han vill ha en ny järnridå. Dela upp kartan mellan sig och väst. Det är uttryckt.Makes no sense. Målet är ju att hitta en långvarig lösning. Långvariga lösningar sker alltid när det finns en bra maktbalans. Att Ryssarna får välja mellan att bli européer eller kineser är befängd.
Spetsnaz försörjningsled verkar inte vara så bra just nu...
Makes no sense. Målet är ju att hitta en långvarig lösning. Långvariga lösningar sker alltid när det finns en bra maktbalans. Att Ryssarna får välja mellan att bli européer eller kineser är befängd.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|