Ukrainska nazister ledda av en judisk president dessutom.
Klart att Putin vill in och röja.
Ja, redan där tycker man att rådgivarna skulle ha gått in och sagt att den coverstoryn kanske inte är hållbar.
Ukrainska nazister ledda av en judisk president dessutom.
Klart att Putin vill in och röja.
Du får nog kolla fakta lite bättre innan du postar vad som helst. Speciellt saker som skett så pass långt bak i tiden att de går att bekräfta på ett säkert sätt.
Typisk gummi-lag, all hjälp kan ju inefatta att vinka med en blågul flagga på torget.Dålig google översättning, men all hjälp till Ukraina kommer att betraktas som föräderi mot staten.
Det börjar spåra ut inne i Ryssland nu...
Ja men dåså. Ironi från din sida. Då handlar det inte om exit och pengaräknande. Då är det inget att tjafsa om. Fortsätt ironisera vidare om kriget.Så du menar att Putler skulle erkänna att Moskva är hotat och osäkert och därför flytta?
Eller att han är en fegis som inte törs stanna i sin huvudstad?
Sen kan det vara ett stort mått av ironi och humor i mina inlägg, vilket dom flesta som inte är diagnosticerade med grav Autism genast ser.
Och var har jag påtalat min lumpenerfarenhet?
Har du komplex för att du inte ansågs duga till militär, inte ens som malaj?
Högst sannolikt. Det här slutar bara på två sätt. Putin får Ukraina eller Putin bombar med kärnvapen och sen får Ukraina.Kan det här ha med vistelse i bunker att göra?
View attachment 469319
Kan tyvärr nog sluta både bättre och sämre än så. Det bästa är så klart om den skogstokiga mannen tas av daga fortast möjligtHögst sannolikt. Det här slutar bara på två sätt. Putin får Ukraina eller Putin bombar med kärnvapen och sen får Ukraina.
Ett tredje högst osannolikt scenario är att Nato går Putin helt till mötes Men varför skulle de?
Givetvis men det är lika sannolikt som att Putin gör exit till Brasilien.Kan tyvärr nog sluta både bättre och sämre än så. Det bästa är så klart om den skogstokiga mannen tas av daga fortast möjligt
Vilken humor, vilken ironi. Storslaget. Svårt att hålla sig för skratt.Jag sätter mig på altanen med en cigarr i munnen, om eldklotet tänder cigarren så dör jag i alla fall lycklig!
Ja, du ser, äntligen börjar du förstå.Vilken humor, vilken ironi. Storslaget. Svårt att hålla sig för skratt.
Aron flamms senaste pod innehåller en väldigt intressant analys om varför Ukraina är så intressant för Ryssland. Hans pod heter Dekonstruktivkritik.
Jag orkar inte heller lyssna på en (oftast lång och raljerande) podcast om saken just nu, så jag skulle också uppskatta en sammanfattning.Kan du inte sammanfatta lite? Är det jordbruksmarken?
För att dom skall överleva kärnvapenkriget som dom försöker provocera fram.Varför skulle dom behöva sättas på en säker plats?
Inga bomber har väl smällt i Moskvas finare distrikt än?
Dom är ju "the good guys" som håller på att befria det förtryckta Ukrainska folket från folkmord och Nazister enligt Putler?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|