Men snälla, det där är flat earth Sandy Hook folienivå.False flag, precis som inför Tjetjenienkriget?
Putin har gjort det förut.
Men snälla, det där är flat earth Sandy Hook folienivå.False flag, precis som inför Tjetjenienkriget?
Jag drog ingen parallell alls, jag tror det var muslimer.Du drog den parallellen i så fall. Det är nog ett sidoämne om något nu är en fråga om röra till.
Det finns (fortfarande) fler än endast de två varianter på möjliga härkomster för dåd i Ryssland. Det var allt det handlar om, potentiella grupper med motiv.
Det är ju första tanken men skulle han verkligen "vinna" på det nu som nyvald?False flag, precis som inför Tjetjenienkriget?
Tjetjener då? Eller syrier? Knappast en gammal beef från Afghanistan.Jag drog ingen parallell alls, jag tror det var muslimer.
Då hänger det isf ihop med vad som varnades (från amerikanskt håll) om i början på mars.IS enligt Expressens förstasida
Muslimer eller Breivik som rymt. Ukraina har ju bevisligen varit ute på äventyr på sistone också och lekt James Bond så vem vet.Tjetjener då? Eller syrier? Knappast en gammal beef från Afghanistan.
Jag tror ingetdera. Tittar bara på möjliga med motiv.
Men snälla, det där är flat earth Sandy Hook folienivå.
Vad stämde, var jorden platt?Det sade man då också. Men det stämde ju.
Och Putin har verkligen inga gränser.
Tror Brooklyn far efter Litvinenko och Trepashkins uppgifter om kopplingarna mellan Terkibayev och FSB.Vad stämde, var jorden platt?
Ingen aning vad han hittat på denna gång men det är samma man som påstått att Ryssland är ansvarigt eller åtminstone delaktig i att Sverige har många migranter. Ridå.Tror Brooklyn far efter Litvinenko och Trepashkins uppgifter om kopplingarna mellan Terkibayev och FSB.
som av en händelse dog några dessa av olika ”olyckor” när uppgifterna såg ljuset…
Jo jag fattar men det följer ett mönster som inte blir så klädsamt.x.com
x.com
Liten tråd om vad han far efter
Ukraina har bussat det islamisterna? MhmmmNu har ryssarna en film på en vit ukrainsk van som de skyller på.
Är väl en möjlig väg in i Ryssland, säkert bättre än via Finland.Ukraina har bussat det islamisterna? Mhmmm
Ukraina har bussat det islamisterna? Mhmmm
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |