Hell
Mobilis in mobil
- Gick med
- 5 Jul 2007
- Hoj
- BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Som så många förklarat så många gånger så är det inte relevant att varje gång Rysslands missgärningar presenteras, i linje med temat för denna tråd, att konsekvent dra upp helt andra länders ej ens relaterade beteenden. Jag är personligen både helt för bredare perspektiv och att göra relevanta jämförelser men vi är så långt förbi måttfullheten att inte ens jag tycker detta är uthärdligt längre.
Berätta gärna vad du menar med ”måttfullheten” här, tack. Jag förstår inte.
När tråden stängdes ner tidigare…… Det som föranledde det var att jag anmälde ett gäng inlägg som vart ren mobbning i princip. Swedie klev in och stängde tråden. Moderator för OT-sektionen var en bra idé. Det som samtidigt hände var att helt plötsligt tar det tar en minut eller mer att ladda inlägg när jag ska läsa och skriva på forumet. Enerverande. Loggar jag ut och läser inlägg utan att vara inloggad så laddar inläggen omedelbart. Loggar jag in igen laggar forumet nåt så in åt helvete och det gäller både om jag surfar via Tapatalk på mobilen eller via datorn på webben. Varesig Swedie eller Mod har hört av sig och berättat varför eller vilken regel jag brutit mot. Misstänker att ditt konto inte laggar. Är även detta ett sätt att säga att det inte är ok att balansera upp bilden av ”björnen”?