Nej det trodde du inte, det här var frågorna samt uppmaningen:Och jag som trodde att jag faktiskt svarade på din fråga. Men där ser man…..
Vi har redan en tråd om hur dåligt USA är.Nej det trodde du inte, det här var frågorna samt uppmaningen:
Men skriv en motsvarande lista om hur och varför Ryssland är så älskade. Finns det någon demokrati alls som gillar dem? Vilken?
Starta gärna en tråd om hur dåligt ett annat land är också, varför inte USA?
Du blandar ihop saker rent kronologiskt här. Plus att du kommer med en del rent felaktiga påståenden.Det finns väldigt många länder som uppskattar Ryssland. Det du menar när du skriver ordet ”demokrati” är ”västvärlden” va? Sydafrika gillar Ryssland. Är det en demokrati? Tyskland har gillat Ryssland enormt mycket men blev väl tvingade att sluta i princip och man la sig på rygg även gällande NorthStream-sprängningen. Tysklands ekonomi har störtdykt pga detta. Schultz sitter löst till. Irland har satt ner foten rejält gällande Ukraina/Ryssland i EU-parlamentet till Rysslands fördel och mot EU’s totala hyckleri. Är Irland en demokrati? När Ungern gör samma så målar vi upp Ungern i rejält dålig dager. Vi gör samma med Turkiet. En stor del av Asien stödjer Ryssland. Halva Syd-/Centralamerika stödjer Ryssland eller är neutrala. Mellanöstern (förutom Israel) stödjer Ryssland. Halva Afrika stödjer Ryssland eller är neutrala. Fler och fler länder drar sig till BRICS….. Om du tror att Ryssland är isolerade så tror du fel.
Kan du då flytta över Hells inlägg dit?Vi har redan en tråd om hur dåligt USA är.
Ska man vara orolig för USA
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika...www.sporthoj.com
Tja, det gäller ju iofs all tid på SH… men jag kör gärna hoj med Hell och alla andra, politik är en annan sak och man får hålla isär sak, åsikt och person.När jag läser Steffos och Brooklyn's långa och informativa inlägg så tänker jag bara på uttrycket pärlor för svin.
Tid ni aldrig får tillbaka. 🥹
Såhär på rak arm ser jag inget inlägg där han direkt pratar om usa istället för Ryssland, men jag har ju varit inne med pekpinnen några gånger redan idag.Kan du då flytta över Hells inlägg dit?
Ja ni kanske möts i er faktaresistens, kan faktiskt föreställa mig det. Lite olika frågor ni missförstått bara.Tja, det gäller ju iofs all tid på SH… men jag kör gärna hoj med Hell och alla andra, politik är en annan sak och man får hålla isär sak, åsikt och person.
@Hell , varför vill du inte kommentera Danill’s kanaler?Ok.
Har du någon kommentar till Dani’s videor också?
https://youtube.com/@daniilorain?si=LT-xqQQJyAxZ6MLd
https://www.youtube.com/@1420channel/videos
View attachment 500139
Det var ju ett pre-internet drag att slippa få "fiendens" vinklade information till den egna befolkningen, att blocka idag är ju svårare för att få total kontroll över nyhetsflödet till den egna befolkningen.Det här med att stänga av varandras nyheter, är inte det något av det barnsligaste som gjorts? Var så fånigt av EU, Sverige mfl och lika töntigt av Ryssland nu.
Ja men varför stänga av RT? Så fånigt gjort. Väldigt von Oben också.Det var ju ett pre-internet drag att slippa få "fiendens" vinklade information till den egna befolkningen, att blocka idag är ju svårare för att få total kontroll över nyhetsflödet till den egna befolkningen.
Oavsett om ett land är en diktatur eller en demokrati, är det OK att hata och uppmuntra till hat av ett helt folk på grund av dess nuvarande ledning?Men Ryssland är ju inte en diktatur, iaf om man ska tro på Hell, så är det ju snarare väldigt demokratiskt. Dvs, folket föredrar ju en tokig ledning, där ledningen är av folket, för folket.
Citat: "If you've been on Twitter in recent days, I think you may have noticed a global trend of tweets with the caption "I hated Russians way before it was cool". That's why I decided to make a thread with some facts about why people hate Russians and Russia."Det var inte en uppmaning till hat utan en enkel genomgång av saker ryssar utsatt andra för. De har inte varit de smidigaste grannarna.
Tja, det gäller ju iofs all tid på SH… men jag kör gärna hoj med Hell och alla andra, politik är en annan sak och man får hålla isär sak, åsikt och person.
@Hell , varför vill du inte kommentera Danill’s kanaler?
Du brukar inte ha svårt att besvara det mesta, vad är problemet?
Eller kanske har du undvikit att titta på de?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|