Var det "utvecklingsstörd" som träffade?Trevligt, mannen.
Var det "utvecklingsstörd" som träffade?Trevligt, mannen.
Inte hålla på sådär nu. Njut av den där solnedgången istället.Var det "utvecklingsstörd" som träffade?
Hur vet du allt detta, som skiljer sig diametralt från alla de officiella rapporter om detta som presenterats sedan 2014?
Inte hålla på sådär nu. Njut av den där solnedgången istället.
Jag frågade dig var du får din (des)information ifrån?Kan du länka till officiella rapporter?
Jag var i Ukraina när skiten startade i princip + under 2015. Det var då vi blev stoppade av Högra Sektorn och gick k-pistar riktade mot oss.
När Ryssland startade sitt uppror för att bryta loss delar av Ukraina så bildades det milisgrupper med stöttning av ryska legosoldater och ryska militärer.Inofficiell befälhavare. Donbass hade ingen militär.
De gjorde de......Miliserna i Donbass lämnade aldrig Donbass. Dom rörde sig inte från området.
När Ryssland startade sitt uppror för att bryta loss delar av Ukraina så bildades det milisgrupper med stöttning av ryska legosoldater och ryska militärer.
Prigozhin har själv sagt det rakt ut. Att hans folk fanns på plats. Girkin säger det rakt ut att de anföll Sloviansk.
Ditt förnekande funkar liksom inte när 2 så pass högt uppsatta i den situationen motsäger dig.
De gjorde de......
Din historierevisionism är som tagen direkt ur den ryska propagandan.
Jag tycker bara du är duktig, plus att hur länge ska resten av forumet stå ut?Inte hålla på sådär nu. Njut av den där solnedgången istället.
Men du hävdar att Donbass/Girkin då attackerat områden utanför Donbass och du tar Slovjansk som ett exempel. Slovjansk ligger i Donetsk oblast som ligger i Donbass.
Förstår att du försöker spela dum igen och ignorerar helt det faktum att personerna som styrde säger att de inledde hela kriget.Men du hävdar att Donbass/Girkin då attackerat områden utanför Donbass och du tar Slovjansk som ett exempel. Slovjansk ligger i Donetsk oblast som ligger i Donbass.
Slovjansk – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Donbas - Wikipedia
en.wikipedia.org
Du borde läsa in dig lite på Ukrainas geografi kanske? Du har bevisligen aldrig varit där. Och du känner med stor trolighet inga som bor i Donbass. Eller? Och du verkar se det du själv skriver som en vettig ”offentlig källa” också……?
Förstår att du försöker spela dum igen och ignorerar helt det faktum att personerna som styrde säger att de inledde hela kriget.
Jag vet vart Sloviansk ligger och jag vet vart vart gränsen för de ockuperade områdena var vid den tidpunkten när Girkin med sina trupper gick in i staden. Något du inte verkar vilja göra. Du vet att gränsen för vad som var ockuperat och inte ockuperat har ändrats ganska mycket från det att Ryssland startade det första kriget?
"Girkin said that this action sparked the Donbas War. He said "I'm the one who pulled the trigger of war. If our unit hadn't crossed the border, everything would have fizzled out, like in Kharkiv, like in Odessa". He explained that "nobody there wanted to fight" until his unit seized Sloviansk."
Offentlig källa? Jag har ju publicerat bland annat en video där Girkin själv säger att han gjorde det. Men du kanske vet bättre, än han själv, vad han gjorde?
Din historierevisionism är som tagen direkt ur den ryska propagandan.
Fast Girkin som ledde trupperna säger exakt motsatsen till det du försöker vrida historien till. Hade han inte gått in i Sloviansk, så hade inte kriget startat.Girkin har sagt mycket som inte stämmer. Och han och hans gubbar har aldrig varit utanför Donbass. Vilket du protesterade emot när jag konstaterade det och tog Sloviansk som ett exempel. Porochenko skickade nazzarna till Donbass. Det var det som startade inbördeskriget. Donbass har inte anfallit nån. Dom har försvarat Donbass. Punkt. Och sluta upp med spydigheterna. Tack.
Nordkorea.......hhmm.....Ryssland självklart då......Belarus tvingas nog vara med... sen...eeehhh.....?Ryssland försöker skapa eget 'OS' med vänligt sinnade länder. Intressant vilka som vill vara med och skämma ut sig
Ryska OS skjuts upp: ”Pinsamma nyheter”
Ryssland skulle skapa ett eget OS i september. Nu meddelar man att det skjuts upp. ”Pinsamma nyheter”, skriver finska tidningen Ilta-Sanomat.www.aftonbladet.se
Fast Girkin som ledde trupperna säger exakt motsatsen till det du försöker vrida historien till. Hade han inte gått in i Sloviansk, så hade inte kriget startat.
Han sa det 2015 och har repeterat det många gånger genom åren.
Han har bättre koll på det än du har. Du kommer liksom inte förbi det faktumet.
Enda chansen är väl ifall du deltog i striderna på marken därnere. Gjorde du det?
Tror det blir nivåmässigt som Paralympics fast dålig stämning.Ryssland försöker skapa eget 'OS' med vänligt sinnade länder. Intressant vilka som vill vara med och skämma ut sig
Ryssland skulle skapa ett eget OS i september. Nu meddelar man att det skjuts upp. ”Pinsamma nyheter”, skriver finska tidningen Ilta-Sanomat.www.aftonbladet.se
Ryssland försöker skapa eget 'OS' med vänligt sinnade länder. Intressant vilka som vill vara med och skämma ut sig
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|