Ska man vara orolig för Ryssland?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sovjetisk/ryzk propaganda har alltid varit gränsande till Homoerotisk.

Det har skrivits en hel fanfiction homo-roman om en Sovjetisk man och hans kinesiske pojkvän som möttes när dom skördade tillsammans på kolchosen, senare bytte yrke till stålverksarbetare och slutligen bildade familj och adopterade barn.

Allt illustrerat med propaganda affisher (konstnären återanvände samma ansikten på flera affisher).

il_794xN.4799094033_azk5.jpg

Last edited:

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Landet som säger sig föra en tapper kamp mot nazismen gör skillnad på sitt eget folk…

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
Är Tammer bannad? Länge sen jag såg han.
Kan vara höst / vinter-deppet som slagit in. Jag känner själv en slags orkeslöshet och apati inför den kalla mörka tid som väntar oss här i norr. Han ger sig säkert tillkänna i sinom tid när han tagit sig en kaffekask eller annat uppiggande.

Vet vi vad han gillar, nån här som är närmare bekant med killen? Kanske nån bild på nån rolig hoj? Kanske kan hitta på nåt annat kul som triggar honom att interagera.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Kan vara höst / vinter-deppet som slagit in. Jag känner själv en slags orkeslöshet och apati inför den kalla mörka tid som väntar oss här i norr. Han ger sig säkert tillkänna i sinom tid när han tagit sig en kaffekask eller annat uppiggande.

Vet vi vad han gillar, nån här som är närmare bekant med killen? Kanske nån bild på nån rolig hoj? Kanske kan hitta på nåt annat kul som triggar honom att interagera.
Ja haha precis!..undrar om solen man såg igår...får se om man ser den igen i sthlm på några månader :va Sen tycker jag om nu Tammer pojken är bannad...att alla ska få ha en plats i vår Herres Hage! :hjarta

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hur var det med det fria ordets försvar som det skrevs så mycket vackert om i en annan tråd?
Och var inte censur och cancel culture något dåligt? 🤔
Jag hade hemskt gärna stängt honom ute från de två trådar han fyllde med trams istället för att blockera honom, men det finns inga sådana verktyg.
Han blev varnad, fick en tillfällig ban och när det inte hjälpte fick han en permanent ban. Jag hade personligen helst sett att han tonade ner det istället för att han blev bannad.

Och med det sagt så brukar inte diskussioner om moderering vara givande, så jag kommer inte prata mer om det här. Alla som vill prata om det är välkomna att skicka PM.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Hur var det med det fria ordets försvar som det skrevs så mycket vackert om i en annan tråd?
Och var inte censur och cancel culture något dåligt? 🤔
När inläggen bevisligen är osanna mot verkligheten men skribenten fortsätter med samma argumentering så är det inte censur eller cancel culture, bara en rättvis utvisning.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka