I så fall har jag varit väldigt dålig på det…Har du valt att vara anonym på sporthoj? Vad jag vet så har du det.
Du missar poänger med flit mest hela tiden... Tur att dina medforumister är mer toleranta än du.
I så fall har jag varit väldigt dålig på det…Har du valt att vara anonym på sporthoj? Vad jag vet så har du det.
Kan man vara elit inom kultur? Oj var han måste veta mycket om allt han har läst i böcker. Finurligt sätt att tjäna en slant på.Svensk kulturelit
Putin kan nog inte bli skitnödig. Jag tror att Trump helt enkelt är hans typ, det blir grillkväll och sen är saken avklarad.Putin börja bli skitnödig eller?
Lika enkelt samtal som Trumps försök till dialog med NK's "Fatman" Kim Jong-un!Putin kan nog inte bli skitnödig. Jag tror att Trump helt enkelt är hans typ, det blir grillkväll och sen är saken avklarad.
Det förstås. Man är alltför olika. Vissa kulturer ska man bara låta vara, eller om dom blir för hotfulla krasst förgöra. Den lille koreanen vet att han leker med dom stora pojkarna nu, men är inte tillräckligt hotfull för att bli mosad. Det blir nog inte mer än några sporadiska provskjutningar för honom, i annat fall är väl Kina där och hämtar ner honom.Det bidde inte ens en tumme
Det var ju StjärnGlans...I Media för Trumpgubben! Det är ju det som räknas!Lika enkelt samtal som Trumps försök till dialog med NK's "Fatman" Kim Jong-un!
Det bidde inte ens en tumme.
Mycket möjligt.Skulle inte förvåna mig om samtalet leder fram till nåt löfte från Putin som Trump tror på men egentligen ett löfte som Putin kommer bryta eller aldriga någonsin uppfylla.
Men sen kan Trump stå där och förklara att han har serverat en lösning även om det egentligen bara är trams.
Rykten säger att Ryssland behåller de dom tagit, Ukraina får inte gå med i Nato på 20 år och man gör en buffertzon på 120 mil som ej kommer övervakas.Skulle inte förvåna mig om samtalet leder fram till nåt löfte från Putin som Trump tror på men egentligen ett löfte som Putin kommer bryta eller aldriga någonsin uppfylla.
Men sen kan Trump stå där och förklara att han har serverat en lösning även om det egentligen bara är trams.
Hmm förstår inte riktigt! Naken vem?En reflektion här, synd att den inte kommer någonstans i media vad jag vet, är att nu kommer storyn bli att det är Trumps fel att Ukraina inte vann kriget.
Storyn kommer inte bli att det är någon annans fel, tex Frankrikes eller Sveriges, trots att vi är här och vi kan hjälpa Ukraina när vi vill, men det vill vi inte.
Så hyckleriet här är det näst mest hårresande, det mest hårresande är att ingen talar om att kejsaren är naken.
Europa, naket.Hmm förstår inte riktigt! Naken vem?
För Ukraina verkar det inte göra det.Aha Ok. Men Nato då finns det ingen hjälp där då tro?
Håller med faktiskt! Tror nog att det handlar om Atomvapen! ..så då måste man nog tassa lite försiktigt.För Ukraina verkar det inte göra det.
Min poäng är att det är inte upp till Trump bara, vi kan både betala mer men det jag egentligen är ute efter - om det är så existentiellt med Ukraina, varför hjälper vi dem inte?
Ukraina håller emot hyfsat, Ryssland kunde inte göra mycket om resten av Europa slöt upp.
Det är väl flera skäl, dels att många är rädda för Rysslands kärnvapen, och dels att det skulle vara tveksamt ur inrikespolitiska skäl. Folk tenderar att ogilla att skickas till krig.För Ukraina verkar det inte göra det.
Min poäng är att det är inte upp till Trump bara, vi kan både betala mer men det jag egentligen är ute efter - om det är så existentiellt med Ukraina, varför hjälper vi dem inte?
Ukraina håller emot hyfsat, Ryssland kunde inte göra mycket om resten av Europa slöt upp.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|