Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Nordkoreanerna är där.De är ju redan där... Kineserna alltså...
Kina har ju mest skickat kretskort och reservdelar till vapensystem.
Nordkoreanerna är där.De är ju redan där... Kineserna alltså...
Ett sätt att få USA till förhandlingsbordet väldigt snabbt med bra mycket mindre krav vore ifall Ukraina bjöd in en kinesisk delegation att diskutera gruvrättigheter för Sällsynta jordmetaller..... Just saying...
Fast är det bara jordartsmetaller? Det är väl olja och gas också?Fast det är nåt lurt med det där för det sägs ju att det inte finns nåt att utvinna.
Jag undrar om Trump har någon annan baktanke med kontraktet, kanske nåt som gynnar Putin?
Han verkade ju väldigt upprörd också trots att det inte är han som har nåt att förlora?
Läxa upp?Trump och Vance överreagerar oerhört, men det är inte heller kutym att börja läxa upp som Zelensky gjorde, även om han i sak hade rätt och Trump förstod ju tyvärr inte ens vilket år eller händelse de pratade om.
Fast är det bara jordartsmetaller? Det är väl olja och gas också?
Titan och litium med om jag inte minns fel.Fast är det bara jordartsmetaller? Det är väl olja och gas också?
Är det rätt forum för debatt och mothugg eller är det en fasad för enighet inför omvärlden?Läxa upp?
Det börjar för fan med att han försöker - i enkla termer - förklara problematiken med en "deal" med Putin - därför att de bevisligen inte känner till den - och de hoppar innan han ens slutfört meningen in med "DU SKA INTE DIKTERA VAD SOM SKALL HÄNDA OSS" -Vilket han ju inte på något sätt gör?
Jag har förhandlat med den typen av människor - GÖR INTE DET. Det är definitionen av förhandla inte med en idiot, INGENTING gott kan komma från det, och att tydligen bägge tuppar i USA just nu är på den nivån är ett sjujävla stort problem för omvärlden.
Höh?Är det rätt forum för debatt och mothugg eller är det en fasad för enighet inför omvärlden?
Zelensky hade rätt i sak men jag tror att han bröt mot etikett här. Sedan tror jag också att Trump och Vance ville ha just denna reaktion.
Vad tycker du om Lindsey Grahams kommentarer?
Höh?
Vad jag sett så är det Trump och Vance som halvt i unison står för första mothugg?
-Att det är fel ställe att tjafsa håller jag med om.
Precis, och då kan man ju fundera på varför, och nu blir det jätteskoj här, för jag ser tre möjliga världar;Ja, dom blir kränkta av att någon förklarar hur verkligheten ser ut.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!