Jag vill inte att min son ska bli faderslös. Jag prioriterar ett liv med min familj istället för att stupa i mitt försvar av ett land jag ändå tror kommer upplösas under min levnad. Har du andra prioriteringar så är jag ok med det. Jag har inget behov av att låta nobel på ett forum.
Ökningen av andelen utrikesfödda, andra och tredje generationens invandrare har gjort Sverige till ett skitland och det kommer bara bli värre. De bär inte sin egen vikt och är en belastning för oss alla, även om det finns undantag.
1960 låg andelen utrikesfödda på 4% och har ökat till över 20% idag. Lägg till att det numera rör sig mest om utomeuropeisk invandring, till skillnad från förr där de flesta var från Norden och en liten del européer som kom hit för att arbeta, och som faktiskt arbetade.
Idyllen Sverige, där folk gör rätt för sig och lever någorlunda fredligt, är bortom räddning. Det krävs extrema förflyttningar av människor för att återställa det och den chansen är noll.
För all del, lek du Rambo i ett försök att försvara världens socialtjänst. Jag flyttar hellre till ett land som kräver att alla, inkluse jag själv, gör rätt för sig.