Det här dyker upp emellanåt, jag förstår inte riktigt vad poängen med att han inte rör händerna är.
Det här dyker upp emellanåt, jag förstår inte riktigt vad poängen med att han inte rör händerna är.
Tycker i och för sig att det är bra, varför ska man röra på händerna.Det här dyker upp emellanåt, jag förstår inte riktigt vad poängen med att han inte rör händerna är.
Tycker videos på Trump spelande handklaver är roliga iofs.Tycker i och för sig att det är bra, varför ska man röra på händerna.
Trump rör för mycket på händerna.
Hur rör man på händerna lagom mycket?Tycker videos på Trump spelande handklaver är roliga iofs.
Eller hans "runka-av-två-stycken-samtidigt" dans...Tycker videos på Trump spelande handklaver är roliga iofs.
Är ju ändå väldigt kgb att inte röra på händerna.
Som resten av livet som någon typ av ledare alltså.Eller hans "runka-av-två-stycken-samtidigt" dans...
Inte lätt att vara världsledare tom om man rör händerna för lite, eller mycket, får man skit för.
Tycker ändå det tyder på alfa att sitta så där. Undrar hur Annie Löfvén hade suttit och viftat.KGB ja. Han är säkert tränad att visa minimalt med kroppsspråk. Det är ju en fördel att inte bli avslöjad av sin egen kropp när man ljuger.
Tycker ändå det tyder på alfa att sitta så där. Undrar hur Annie Löfvén hade suttit och viftat.
Generellt sett kan man väl säga att Putin måste ha ett mycket starkt psyke.
AI-film?Tycker ändå det tyder på alfa att sitta så där. Undrar hur Annie Löfvén hade suttit och viftat.
Generellt sett kan man väl säga att Putin måste ha ett mycket starkt psyke.
Är det AI tror du?Ffa om det är AI. Då kan man få ett fotografi att prata…
Ja men inte katt eller myra!Nej, att sitta still kan vilken jävla apa som helst dresseras till att göra.
Ja men inte katt eller myra!
Det spekuleras ganska mycket om det eftersom intervjun uppenbarligen är konstgjord med artefakter och märkliga rörelser/inte rörelser.Är det AI tror du?
Ok, jag orkade inte kolla.Det spekuleras ganska mycket om det eftersom intervjun uppenbarligen är konstgjord med artefakter och märkliga rörelser/inte rörelser.
Vad jag tror? Tja det finns en lång tradition i det landet av att inte visa upp sanningen så det ligger närmast till hands att tro att även detta följer traditionen…
Alt myraSå vi kan dra slutsatsen att Putin är åtminstone smartare än en katt.
Alt myra
Myror har ju ett samhälle med hierarki och en feminim ledare (liksom flera arter) och kan bygga gemensamt inom resp samhälle men dessutom vara strategiska och kriga mot andra myrsorter.Jag tror det råder konsensus om att katter är intelligentare än en myror.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|