Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexico, ska vi börja där?

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
En liten miss av USA...en sån där som Landerholm skulle lätt kunna gjort...

"The Trump Administration Accidentally Texted Me Its War Plans
U.S. national-security leaders included me in a group chat about upcoming military strikes in Yemen. I didn’t think it could be real. Then the bombs started falling."

"The world found out shortly before 2 p.m. eastern time on March 15 that the United States was bombing Houthi targets across Yemen.

I, however, knew two hours before the first bombs exploded that the attack might be coming. The reason I knew this is that Pete Hegseth, the secretary of defense, had texted me the war plan at 11:44 a.m. The plan included precise information about weapons packages, targets, and timing."

1742836387218.png
1742836421669.png

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
Små raska hojar och en bamse
Jag är mest orolig om jag ska våga ha en amerikansk flagga på min Rambo-jacka. Eller om jag får iden att dekorera hojen i dekaler med 'stars and stripes'. Tänk om nån kommunist punkterar den då?

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80

U.S. national-security leaders included me in a group chat about upcoming military strikes in Yemen. I didn’t think it could be real. Then the bombs started falling."

"The world found out shortly before 2 p.m. eastern time on March 15 that the United States was bombing Houthi targets across Yemen.

I, however, knew two hours before the first bombs exploded that the attack might be coming. The reason I knew this is that Pete Hegseth, the secretary of defense, had texted me the war plan at 11:44 a.m. The plan included precise information about weapons packages, targets, and timing."

View attachment 512238
View attachment 512239
Inte omöjligt. 😁

Men texterna från tjej-sur å alkot ser påhittat ut.🤔

Edit: bekräftat av WH.
-"Only the best people, y'all, only the best!" 😂

Last edited:

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj

View attachment 512238
View attachment 512239
Om Kamala läckt uppgifter om hemliga militära anfall är jag säker på att MAGA hade varit ytterst förstående. 👍🤭

Avgå alkot och tjej-sur?

Snart får vi nog en lektion i hur kompetent JD är...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Om Kamala läckt uppgifter om hemliga militära anfall är jag säker på att MAGA hade varit ytterst förstående. 👍🤭

Avgå alkot och tjej-sur?

Snart får vi nog en lektion i hur kompetent JD är...
På tal om Kamala.
1742851998431.png

Hela USAs alkismoster. :hihi
Man undrar ju hur de inte kunde hitta någon bättre i partiet.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Tror jag måste ladda ner Signal-appen och logga in i "Grönlands gruppen".🤫
Då kan jag varna Danmark innan den på meriter tillsatta och ytterst kompetenta gruppen, Tulsi, Pete-the-bottle, JD-tjej-sur & co anfaller.

Alla bortförklaringar och rättfärdiganden av inblandade och Fox är hur kul som helst. 🤣

Nyheter
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr

I vår lanseras offroadträni...

Distinguished Gentleman’s Ride 18/5

Screenshot I maj är det ...

Indian-träff i Cornwall i augusti

Andra veckan i augusti håll...

Var femte mc-förare byter hjälm för sällan

En mc-hjälm är färskvara oc...

ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget

Som svar på USA:s beslut at...

Vinterns roligaste mc-helg flyttar till Elmia!

I slutet av januari 2026 sl...

MC Mässan 2026 – vinterns roligaste mc-helg!

I slutet av januari 2026 sl...

KTM erbjuder upp till fyra års garanti

KTM erbjuder nu sina kunder...

Pirelli Diablo Powercruiser

Pirelli har presenterat Dia...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Helgen efter midsommar arra...