Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexico, ska vi börja där?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
En pannkaka är ju rund som en boll?
Vill du inte fortsätta att diskutera som en efterbliven har jag full förståelse för det.
Om dina föräldrar sade att en boll visst är platt förstår jag var din resa mot rollspel och office shooter började. 😅

Bollen är alltså rund och tredimensionell, pannkakan är tvådimensionell, den rullar väldigt dåligt och skulle i tex biljard, fotboll eller flipper inte göra succé.

När förstod du att allt de sagt om jorden var lögn?

Rekommenderar för övrigt precis alla att se denna film där vi kan säga att jag är Mauri och du är konstiga kvinnan.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Om dina föräldrar sade att en boll visst är platt förstår jag var din resa mot rollspel och office shooter började. 😅

Bollen är alltså rund och tredimensionell, pannkakan är tvådimensionell, den rullar väldigt dåligt och skulle i tex biljard, fotboll eller flipper inte göra succé.

När förstod du att allt de sagt om jorden var lögn?

Rekommenderar för övrigt precis alla att se denna film där vi kan säga att jag är Mauri och du är konstiga kvinnan.

Om du implementerar ordet sfärisk i dina inlägg så kanske du lyckas formulera dina tankar med en mer matematisk korrekthet.

Lite motvilligt får jag säga att just nu leder Krigge den här diskussionen.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
"Trump om Waltz: "Har lärt sig en läxa"
USA:s president Donald Trump stöttar sin nationella säkerhetsrådgivare Michael Waltz, som av misstag hade bjudit in en journalist från Atlantic till Trump-topparnas krigschatt.

– Michael Waltz har lärt sig en läxa. Han är en bra man, säger Trump i en intervju med NBC News."

Då vänder vi blad. 👍
Tillsätt clowner och få en cirkus! 😂

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
"Trump om Waltz: "Har lärt sig en läxa"
USA:s president Donald Trump stöttar sin nationella säkerhetsrådgivare Michael Waltz, som av misstag hade bjudit in en journalist från Atlantic till Trump-topparnas krigschatt.

– Michael Waltz har lärt sig en läxa. Han är en bra man, säger Trump i en intervju med NBC News."

Då vänder vi blad. 👍
Tillsätt clowner och få en cirkus! 😂
Hur mår du nu för tiden, och hur är det med Heaven?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Eller kanske du ska scrolla tillbaka lite i tråden och inse att du blir trollad på eget grepp.
Orkar inte, jag känner igen en sådan nykokt fullblodshatt, jorden är bara en av många tänkbara frågor. Andra kontrollfrågor är chemtrails, Rothschild, Bilderberg, 9/11, WTC, Mossad. Allt sådant trams som ryssen hittat på för att kunna så split.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dom grillas rätt hårt nu.
Toolsi vägrar att berätta om hon var med i chatten för det är "classified".
Toolsi säger också att inget "classified" avhandlades i chatten hon inte kan berätta om hon var med i.

You can't make this shit up! 😂
Det vore ju rätt enkelt att åtgärda, bara för Trump att lyfta sekretessen på chatten. Det låter också lite intressant att den är sekretessbelagd, har det verkligen följt regelverket för hemligstämplat material, och när blir de involverade åtalade för att läcka hemligt material (även om inget i chatten var hemligt så var ju chatten det och den läckte de ju uppenbarligen.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Det vore ju rätt enkelt att åtgärda, bara för Trump att lyfta sekretessen på chatten. Det låter också lite intressant att den är sekretessbelagd, har det verkligen följt regelverket för hemligstämplat material, och när blir de involverade åtalade för att läcka hemligt material (även om inget i chatten var hemligt så var ju chatten det och den läckte de ju uppenbarligen.
Journalisten har ju hela chatten.
Antagligen på mer än ett ställe om han skulle försvinna...
Åas kan ju administrationen betala honom nån miljard för tystnad.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Det är OS i mental gymnastik för borta nu. 🤭

Chatten innehöll inget hemligt.
Appen är tillåten för hemligt material.
Journalisten är dum (åtal kommer?).
Teamet är kompetent.
Min första månad är den bästa någonsin för en president.
Attacken gick ju bra!
Osv osv.

Det spinns fortare än sockervaddsmaskinen på Kiviks marknad. 😂

Nyheter
Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Triumph redo för terrängen

Inför 2025 lanserar Triumph...

Dags för hjälmbytarvecka

En mc-hjälm är färskvara oc...

ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget

Som svar på USA:s beslut at...

Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?

John är snart på väg till S...

ExploreBike: Offroadkurs för äventyr

I vår lanseras offroadträni...

Distinguished Gentleman’s Ride 18/5

Screenshot I maj är det ...

Indian-träff i Cornwall i augusti

Andra veckan i augusti håll...

Var femte mc-förare byter hjälm för sällan

En mc-hjälm är färskvara oc...