Chris Ash
Kapten Gars
sEiKo skrev:Såna gener är inte önskvärda anser jag.
Qwerty skrev:Se till alla dom dåliga generna inte sprids?
Välkomna till 2005!
sEiKo skrev:Såna gener är inte önskvärda anser jag.
Qwerty skrev:Se till alla dom dåliga generna inte sprids?
UrbanTiger skrev:Snygg du var på bilden
sEiKo skrev:Chrisash/korvgubbe
Det är bara att inse.
Spärrarna i hjärnan är medfödda
En hel generation, nu tog du allt i litekorvgubbe skrev:Åh fan... VAd är det du säger? Är det verkligen så..??
Märkligt att en hel generation plötsligt föddes utan spärrar i Tyskland och för ett par år därför kunde tortera folk och kasta dem i ugnar å liknande.. Vilket sammanträffande att lixom så många så samtidigt saknade medfödda spärrar...
Edit:
Dagens tips 2:
Om du inte har råd att köpa någon sån lysande orange overall när du jobbar i trafiken kan du alltid vända din jacka ut och in. Det oranga innerfodret kommer synas betydligt bättre än dess svarta tyg på utsidan!
korvgubbe skrev:Åh fan... VAd är det du säger? Är det verkligen så..??
Märkligt att en hel generation plötsligt föddes utan spärrar i Tyskland och för ett par år därför kunde tortera folk och kasta dem i ugnar å liknande.. Vilket sammanträffande att lixom så många så samtidigt saknade medfödda spärrar...
Edit:
Dagens tips 2:
Om du inte har råd att köpa någon sån lysande orange overall när du jobbar i trafiken kan du alltid vända din jacka ut och in. Det oranga innerfodret kommer synas betydligt bättre än dess svarta tyg på utsidan!
Silwer skrev:En hel generation, nu tog du allt i lite
Chris Ash skrev:Av någon anledning föddes jävligt många pojkar utan spärrar i Sovjetunionen under samma tid.
nänä, minns du inte vad vi sagt om 80-talisterna?korvgubbe skrev:Ja, visst är det spännande hur det plötsligt bara kommer en sådan våg av spärrlösa barn i olika länder....
sEiKo skrev:Det var en helt annan grej...
sEiKo skrev:Spärrarna i hjärnan är medfödda, en del har lättare för att tappa humöret ex. det har inget med hur uppfostran att göra
Ktm'arn skrev:Asså jag har alltid haft förståelse till vad folk tycker. Alla kan ju inte ha likadana åsikter, men HUR FAN kan man säga "nej" eller "jag vet" inte till om våldtäktsmän skall kastreras?
Dom enda som bör svara nej är våldtäktsmännen själva :kocko.
Jag tycker att man ska kastrera fanskapen och låta dom ruttna i nån öde cell!!!
Men helst av allt ska dom fan plågas utav bara helvete till döden.
Noll tolerans till våldtäkter .
EDIT: Alla som medvetet våldtar någon ska kastreras genom ett kirurgiskt ingrepp, inga jeffla piller här inte. Man ska kunna dömmas till detta ja, men hur, var när och vilka som ska bli dömda och inte lämnar jag osagt.
Förresten dom jävlarna förtjanar att plågas!
sEiKo skrev:Det var en helt annan grej.
Tänk att matas med informationen att ex. alla rödhåriga var tjuvar och mördare och bara födde mördare och dåliga människor.
Och inte bara på sh då utan överallt, dina kamrater, dina föräldrar, på tv, på radio, dina grannar. Överallt.
Sen tror du väl inte att alla jobbade frivilligt med att elda med barn? (som Henrik schyffert uttryckte det)
Satte man sig upp mot Führern så var man rökt.
Uttryckte man sig annorlunda kanske dom kom på att man hamnat utanför mallarna för den ariska rasen och då skickades du på "utbildning" med "duschmöjligheter".
korvgubbe skrev:Vänta nu, så här skrev du ju i ditt förra inlägg:
Är rätt nyfiken på var du fått din uppfattning ifrån med tanke på att forskarvärlden, vad jag vet, är rörande överens om att kriminalitet INTE är medärvd.
....Visserligen kan vissa beteendestörningar som ADHD och DAMP ärvas och därefter orsaka kriminalitet men det är ju knappast samma sak. Dessutom är ju inte alla brottslingar ADHD-ungar....
....här får du något att börja läsa:
http://www.xpress.se/~daap0060/krim.html
....Eftersom det där bara är en avhandling av en student kan du även försöka följa upp de skrifter som hon hänvisar till i sin källförteckning. Det är böcker som är skrivna av erkända forskare.
korvgubbe skrev:Det är väl för att behålla någon form av rättsäkerhet som brottsoffren varken får agera dommare eller jury?! Det finns outvecklade länder där "öga för öga" faktiskt tillämpas... Verkar helschysst!
Bo_jahn skrev:Att inte tro att brottslighet kan vara gentiskt betingat blir ju bara löjligt. Speciellt eftersom lagarna är i högsta grad flytande och därmed definitionen på vad som är brottsligt ändras hela tiden. Hur förklara du annars att 90% eller mer av sveriges befolkning har varit eller är brottslingar?
Men du kanske syftade på en viss typ av brott.
Bo_jahn skrev:Att inte tro att brottslighet kan vara gentiskt betingat blir ju bara löjligt.
. Hur förklara du annars att 90% eller mer av sveriges befolkning har varit eller är brottslingar?
Men du kanske syftade på en viss typ av brott.
korvgubbe skrev:Jag har aldrig sagt att det inte KAN vara genetiskt betingar. Det jag däremot säger är att det i de flesta fall INTE är det.
....Ditt sista svammel får du gärna utveckla.... Du menar att vi svenskar är obotligt kriminella p.g.a. av våra gener?
korvgubbe skrev:Jag har aldrig sagt att det inte KAN vara genetiskt betingat.
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|