Teddy skrev:Förutom mysmek har jag fullagat och fullackat kåpor. Färg på sprayburk från Biltema såklart!
Teddy skrev:Tanken är jag lite smånöjd med. Jag kan inte riktigt bestämma mig för i vilket fack färgsättningen hör hemma. Raggarpråligt? Porrmurrigt 70-tal? Babygay? Pja, som sagt jag vet inte. Bilden med tank och framskärm blev suddig men ni förstår nog ändå. That's all folks!
oFFkeFF skrev:... influensadiarrébrunt?
Teddy skrev:I o f s hade jag brottom när jag shoppade loss på Biltema men det där ska vara orange som en apelsin. Det är nog bäst att jag tar en sväng till garaget och kolllar så att de inte lurade på mig något annat.
Teddy skrev:Förutom mysmek har jag fullagat och fullackat kåpor. Färg på sprayburk från Biltema såklart!
He he, kul att du såg det. Jag funderade faktiskt på att lägga upp det som en klurig gåta och se om någon var observant. Jag använde den till att prova olika mönster på.Linmag skrev:Men vad är det jag ser!? Ser ut som om du antingen har haft en bild på min hoj som förebild eller som skräckexempel...
Mattias skrev:Dekaldags snart, va?
Har du tanken i barnvagnenTeddy skrev:Tanken är jag lite smånöjd med. Jag kan inte riktigt bestämma mig för i vilket fack färgsättningen hör hemma. Raggarpråligt? Porrmurrigt 70-tal? Babygay? Pja, som sagt jag vet inte. Bilden med tank och framskärm blev suddig men ni förstår nog ändå. That's all folks!
Goodstuff skrev:...gärna pre och post dekaljobb.
Lazy skrev:Helt ärligt? Kan man få hyfsad finish med Biltema Sprayburkar? Skall lacka mina kåpor nu men vill inte lägga för mkt tid och pengar på det då man garanterat klotar direkt när man väl lackat.....
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|